FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
7 XII "Mikołajkowe walenie Imperialisty w hełm"
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » 7 XII "Mikołajkowe walenie Imperialisty w hełm"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Nie 20:41, 24 Lis 2013    Temat postu: 7 XII "Mikołajkowe walenie Imperialisty w hełm"

Turniej "Mikołajkowe walenie Imperialisty w hełm" 7 XII

Wielki Organizator i nieszczęsny sędzia: Blesu "von Hamsterdam"
Jego garbaty pomocnik: Natibak "Ziewający pod Stołem"
- nie zjawi się, za dużo ziewał

ZASADY OGÓLNE

1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
- Format 2100pkt:
- Brak magów posiadających level magii wyższy niż 2, Brak Kowadła
- Dozwoleni Special Characters z kategorii Lord i Heroes
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1, wyjątek: 2 Snotling Pump Wagony = 1)
- Jeżeli monster dosiadany przez Herosa/Lorda istnieje samotnie w slotach Special, Rare to także zużuwa limit ilościowy (Special 0-2, Rare 0-1)
- Maksymalnie 3 jednostki zadające Multiple Wounds (D6) w Fazie Strzelania (machiny, rydwany etc.)
- Brak ograniczeń na ilość modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddziału (unit) - 450 punktów (nie dotyczy pojedynczych modeli - Lord,Heros,Monster etc. )
- Zakaz używania Folding Fortress
- Character BSB może korzystać z tego samego sprzętu co jego odpowiednik bez BSB (Nie ma ograniczeń jak w bookach np. Bretki, Dwarfów)
3. Uściślenia i FAQi:
- Uwzględnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzględnione uściślenia sędziowskie (Wyjątek: nadal losuje się czary po wystawieniu modelu) Link: [link widoczny dla zalogowanych]
- Nie gramy na euro
4. Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów targetujących wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Małych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekająca na koniec bitwy liczy się, jako zniszczona
- Za jednostkę, której zostało 25% ze stanu początkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilość modeli liczona w dół)
6. Brak znajomości zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
7. Wielkość stołów: 48"x48"
8. Stan armii/modeli:
- jednostki przyzywane - należy je posiadać (nie mogą być proxami), w przeciwnym razie nie pojawiają się na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powodują, że na stole pojawiają się nowe modele)
- Special Characters - brak oryginalnego modelu lub odpowiedniej konwersji - liczy się jako prox
- Każdy 1 pkt prox to 2 MP oddane przeciwnikowi w każdej bitwie.
Przykład: 300pkt prox to 600 MP dla przeciwnika
- Jako pomalowane modele liczą się modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami
- Pomalowane 50%-79% punktów armii +1DP
- Pomalowane 80%-99% punktów armii +2DP
- Pomalowane 100% punktów armii +3DP


ZASADY DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
2. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)
3. Warriors of Chaos - nie można brać 3+ Ward Save i Third Eye of Tzeentch jednocześnie


OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Wszystkie armie mogą wygenerować dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazę magii.
- Armia Dawrfs może wygenerować dodatkowo maksimum 0PD/4DD na fazę magii.
- Limitu PD/DD nie można przekroczyć. Można posiadać jednostki/umiejętności, które generują więcej PD/DD. Jednak wszystkie kości ponad limit są tracone (np. 5 Rune Smiths będzie generować tylko 4 DD)
- Kości generowane przez channeling także podlegają limitowi (nie ogranicza to ilości rzutów na channel
- są przedmioty, które obniżają limit kości jakie można dodać do puli PD/DD na CAŁĄ bitwę, niezależnie, czy zostaną użyte, czy zginie posiadacz przedmiotu. W ich przypadku nie można pozwolić sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wzięcie Book of Hoeth nie pozwala na wzięcie żadnego innego przedmiotu obniżającego limit) (Nie można mieć np. limitu -1/-2)

Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispelujące czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1

Specyficzne dla Armii:
Dwarves:
- każda runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves (8ed):
- Book of Hoeth: limit PD -1 / DD -2
- Banner of the World Dragon DD -1
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obniżają limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak długo jak żyje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeń

SCENARIUSZE

BITWA I "To moje prezenty! Oddawaj!"
BATTLE LINE z uwzględnieniem zasad specjalnych:
- prezent otrzymuje każdy character
- prezenty herosów zdobywane są na tych samych zasadach co sztandary
- model zabitego herosa dostawiany jest do zwycięskiego oddziału jako trofeum.
- jeśli oddział posiadający trofeum zostanie zniszczony lub będzie uciekał w dowolnym momencie gry, traci bezpowrotnie prezent zabitego herosa
- Za każdy posiadany prezent wroga gracz otrzymuje +100pkt

BITWA II "Nawiedzone opuszczone sklepy z zabawkami"
MEETING ENGAGEMENT z uwzględnieniem zasad specjalnych:
- Nie ma czegoś takiego jak rzuty na rezerwy ani samych rezerw
- Wszystkie budynki liczą się jako Impassable terrain, bez możliwości wejścia do nich
- Budynek traktuje się jako wrogi oddział, w momencie gdy ktoś rozpoczyna marsz w 8"
- Wszystkie jednostki w odległości 3" od budynku mają -1Ld i -1I (Nie kumuluje się, jeśli oddziałuje więcej niż 1 budynek)

BITWA III "Czas otworzyć prezent... i nie przejmować się niczym innym"
BATTLE LINE bez zasad specjalnych

ROZPISKI

Czekam na wasze pliki RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum) Najnowszy plik WFB Data File znajdziecie na Border Princes:
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym temacie Debelial umieszcza regularnie najnowsze wersje, więc warto tam od czasu do czasu zaglądnąć.
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski w formacie RST przesyłać do 4 XII godz. 21:00 (środa - najlepiej rano, bo zwykle muszę przesyłać wam zwroty do poprawki) na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-5DP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5DP za nie dosłanie w ogóle.

NAJFAJNIEJSZE ROZPY - tylko jeśli będziemy grali single przy nieparzystej liczbie graczy

1. Każdy z biorących udział w turnieju może oddać dwa głosy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wyłącznie sprawa głosującego. Mimo to, wyjaśnienie będzie mile widziane. Głosy należy przesyłać privem lub mailem - jedyne jawne głosy to organizatora. Wyniki pokażą się na forum po otrzymaniu wszystkich głosów.
2. Wyjątkiem są gracze, którzy rozpisek nie przysłali lub z przysłaniem się spóźnili - ich rozpiski nie podlegają ocenie i sami nie mogą oddać głosów.
3. Punktacja:
- Gracz, który uzyskał najwięcej głosów otrzymuje +5DP
- Gracz w drugiej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +3DP
- Gracz w trzeciej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +2DP
4. W przypadku remisów - rozstrzyga organizator

Proszę aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera! (Jeśli ktoś nie ma drukarki, niech da mi znać, a ja druknę co trzeba - najpóźniej w piątek rano)

WEJŚCIÓWKI I PODZIAŁ PULI NA ZWYCIĘZCÓW

Wejściówka: 10 zł
Snotling - nagroda pocieszenia dla gracza o najmniejszej ilości pkt. Nazwa ma odwzorowywać wielkość osiągnięć gracza Smile



Nagrody wyłącznie do wydania na sklepie!!!

LISTA CHĘTNYCH

1. Blaesus
2. Azz
3. Radek
4. Silvestro
5. Gerd
6. MC Hammer
7. JW Morte
8. Beniek (rezerwa)
9. _Michał_ (rezerwa)
10.

Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jesli nie będzie spóźnialskich).

PRZEBIEG TURNIEJU

9:30 - 12:00 BITWA I
12:00 - 14:30 BITWA II
14:30 - 15:00 Przerwa
15:00 - 17:30 BITWA III

Przed każdą bitwą losowane są pary i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge dozwolony jest tylko w pierwszej bitwie
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE można otrzymać tylko raz
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej Smile )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje 400 MP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur. (Dotyczy to wszystkich 3 bitw!!!)

Honorowi dawcy bitw (czyli przyjmujący BYE):
BITWA I
Silvestro
BITWA II

BITWA III


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blaesus dnia Pon 11:24, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 11 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 7:05, 25 Lis 2013    Temat postu:

ja chce, ja chce! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 8:16, 25 Lis 2013    Temat postu:

Wstepnie ja i Radek.

Bedzie bez lordow czarujacych ? ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pon 9:40, 25 Lis 2013    Temat postu:

Wysłuchałem waszych propozycji i chciałbym uwzględnić kilka:
- Dozwoleni Special Lords/Characters
- Max 2lv magowie. (Niezależnie, czy to lord czy heros)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:12, 25 Lis 2013    Temat postu:

Przegiete OP Druchii niszczące wszystko samym spojrzeniem (bo maja warda na 4+ na bohaterze - o zgrozo) też sie zgłaszają

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:20, 25 Lis 2013    Temat postu:

I to mi sie podoba ;]

Blesu apropo large targetow i uscislen


0.4 Wirtualny line of sight
Tabela rozmiarów:
0: Swarms- modele tego rozmiaru nigdy nie blokują Line of Sight ani nie dają ochrony (Cover)
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique bez zasady Large Target
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots
3: Monsters, wszystkie modele z zasadą Large Target

Modele "widzą" w swojej przedniej ćwiartce. Linia wzroku (Line of Sight) jest zablokowana, kiedy są na niej modele o rozmiarze większym lub
równym rozmiarowi zarówno oddziału patrzącego, jak i widzianego.
Osłona (Cover) od strzelania (twarda lub miękka, zgodnie z Podręcznikiem WFB) przysługuje:
Jeśli większa część oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych
–modelu), do którego strzelamy, znajduje się za terenem / w terenie
dającym osłonę (np. las) względem oddziału/modelu strzelającego
Jeśli większa część oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych
–modelu), do którego strzelamy, jest przesłonięta przez inny oddział,
cel ma twardą osłonę. Nie przysługuje ona jednak, jeśli rozmiar jednostki blokującej linię strzału jest o 2+ rozmiary mniejszy od strzelającego, lub gdy jest o 2 rozmiary mniejszy od celu

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:25, 25 Lis 2013    Temat postu:

Mi nie podoba sie koncepcja magów lv2 tylko
Ok raz było zabawnie ale nie wideze powodów na kolejną próbe
Why
Bo jak biore herosów walczących to wszyscy płacza
Ale nikt nie pomyśli ze cos u mnie musi zabijać
Exi umieraja od hundgunersów - co jest farsa
WE - są wystrzeliwane przez 10 skinków w 2-3 tury
DR - to juz nawet nie ma sensu opisywać jak szybko gina i od czego

Ale posiadanie 4 herosów jest op
Wiec nie chcecie 4 herosów dajcie mi maga lorda to bede mógł zabijac tez magią nie tylko w walce przegietym lordem z s4 t3 i 4A

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pon 10:49, 25 Lis 2013    Temat postu:

Azz - tutaj kumam, powoduje to np, że kawaleria nie da covera piechocie, która stoi za kawalerią na górce, bo mamy 2+ itd...

Ale czy coś jest wspomniane, że zasada Large Target, mówiąca, że LT nigdy nie ma covera nie działa?

Marcin....
Całkowicie niemerytoryczne i nieuargumentowane stwierdzenia tutaj widzę. Aż chciałem powiedzieć, że nie odpiszę, niech kto inny to zrobi:

Exi - nie farsa, tylko wlazł mi 1 czar i miałem tam WP - jakby to była Twoja tura i ty byś czarował, inaczej by było - normalna dopalona czarami horda - czemu nie wziąłeś sorcerki z Lightem? Po drugie, rzuciłeś oddział do rozwalania kawalerii, herosów i ciężkoopancerzony jednostek na oddział lekkiej piechoty z gwarantowanym hate.

WE - prawidłowo, bo nie mają pancerza (tylko jak dałeś skinkom 3 tury do nich strzelać?). Moi flagellanci przeżywają tak samo ostrzał, mimo że są 1 pkt drożsi od witchek - ale czy ja się czepiam? To oddział z T3 bez save'ów - dojcie albo nie. To Twoje Wtichki powinny na handgunnerów ruszyć, nawet WS 10 i INI 10 by mi nie pomogło... Masz core jednostki z pancerzami - Korsarze są najbardziej odporni

DR - tak, bo to lekka kawaleria, czego się spodziewać po nich? Nie wspomną, że to chyba jedyna lekka kawa z As 4+ :/


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:49, 25 Lis 2013    Temat postu:

Jak bedziesz mogl zabijac tez magia to bedziesz juz total op mega przegieciaz ;]

Imo granie bez magow lordow bylo naprawde w pytke, magia wygladala tak jak powinna, jako support a nie jako gamebreaker.

Marcin masz mase rzeczy ktore moga zabijac, nie potrzebujesz 4 poziomowego maga, a jak az tak potrzebujesz magii to wez 2x 2 levelowca. 4 levelowy mag zawsze wbija jakis czar ktory chce.

I nikt nie zmusza Cie do brania 4 herosow, wez dwoch i jakies jednostki.

Czy WE zostaly wystrzelane w 2-3 tury ? A co robia WE z lekka piechota ? Zabijaja w 1 ture.
Exeki zginely moze od handgunnow ale to raczej Twoj pech a szczescie Blesa ;]
DR to na chwile obecna najlepszy fast w grze.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 11:07, 25 Lis 2013    Temat postu:

Blesu, imo na moje dawanie LT i monsterom size 3, zalicza je do coverowania, zwlaszcza przy podzieleniu reszty na sizy. Normalnie wedlug zasad mielibysmy true line of sight, bez zadnego zaslaniania gdyz modele nie sa zbite wiec zawsze jakas luke widac. Albo kwestia dogadania albo ktorys z nas zle interpretuje ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 11:08, 25 Lis 2013    Temat postu:

Mnie zirytowała dyskusja o tym ze DE sa przegiete a jedyny argument to 4 hero z T3 s 4 i A3-4

Ja sie moge bawić w gre 2lv nie ma sprawy ale upierdliwe jest jeczenie ze DE sa OP - bo nie sa

Jak ktoś chce to moge mu pożyczyć moje przegięte DE np za Imperium
I obiecuje zrtobić imperium walczące które rozniesie w perzyne przegiete DE
Tak ze nawet wióry z nich nie zostana w 3-ciej turze

Przykłady podałem stronniczo fakt ale prawda jest taka ze skoro zwykłe hundgunersy s3 t3 1a roznosza exow to mowienie o op exów jest śmieszne
Skoro jeden czar zmienia o 100% walke to polecam branie maga z tym czarem a nie mówienie ze nie da sie grac

Kazda armia ma swoje op i ja sie nie czepiam ani nie komentuje innych armii dopuki nikt nie czepia sie mojej Wink

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Pon 11:09, 25 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 11:39, 25 Lis 2013    Temat postu:

E tam, ten czar zbustowal handguny ale nie byl gamebreakerm, sam mowiles ze na 12a trafiles raz a we wczesniejszej turze exeki tez nie popisaly sie kunsztem wojennym i zamiast trafiac wroga trafialy proznie, ale fakt magia light jest zbyt mocna.

To tak jakbym narzekal ze chimera jest slaba a jej zianie to juz wogole, a handgunerzy sa mega op, bo na zianie rzucilem 2x1 i zabilem jednego handguna, z 8miu atakow nic nie zrobilem, wystarczylo zabic jednego wiecej i bym nie przegral o muzyka, a przeciez mialem szarze, bok, stompa, zianie, 8a.

Co jak co ale to jest gra losowa, nie wazne co sobie zaplanujesz, nie wazne jak naladowane masz jednostki, wszystko to moze sie spierd00lic przez jeden lub kilka rzutow.

Moze chlopaki Cie trolluja ze DE sa mega przegiete, a Ty sie dajesz w to wciagac ? Very Happy Stad radosc na ich twarzach kiedy z nerwow spinasz posladki ;]]


pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 12:05, 25 Lis 2013    Temat postu:

hoho..
Wpiszcie mnie rezerwowo. Do końca tygodnia będę widział czy dam radę przyjśćSmile

Co do zasad turnieju, to jak nie ma magów 4lvl to nie widzę sensu pozwolić na specjalnych lordów. Do jest mocno nie fair.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gerd
Gwardzista



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 12:42, 25 Lis 2013    Temat postu:

1. Pisze sie na turniej.

2. Bardzo nie podoba mi sie pomysl z specialami lordami (skoro nie ma byc 4lvl magow). Zasada 2lvl mag byla naprawde fajna, speciale herosi tez, nie rozwijalbym tego dalej.

3. Co do przegietosci DE Razz, to nie chodzi mi o sile twoich herosow tylko o wardy na nich (ofc warlocki tez sa super silne wg mnie).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 14:26, 25 Lis 2013    Temat postu:

Chaos moze miec 2 wardy na 3+ i 2 wardy na 4+
HE mogą mieć 4 wardy na 4+ (Anounced ma 4+ warda wbudowanego w koszt) + warda generowanego z magii => wiec jesli mag jest z oddziałem w którym jest hero HE to hero moze miec warda na 3+ + baner dla innego oddziału
DE moga miec 3 wardy na 4+ i jednego tylko od ostrzału na 3+
Wiec w tym zestawieniu nie wyglada to jakos uber, to ze nie uzywaja tego inne armie nie znaczy ze nie moga

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Pon 21:04, 25 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » 7 XII "Mikołajkowe walenie Imperialisty w hełm"
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group