FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
25 I 2014 "Ostatni zajazd Chomika"
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » 25 I 2014 "Ostatni zajazd Chomika"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 22:13, 11 Gru 2013    Temat postu: 25 I 2014 "Ostatni zajazd Chomika"

Turniej "Ostatni zajazd Chomika" 25 I 2014

Wielki Organizator i nieszczęsny sędzia: [color=yellow]Silvestro" Blesu - sprawdzi rozpy i dokończy głosowanie na Fun.
Jego garbaty pomocnik: Natibak "Ziewający pod Stołem"
[/color]

Zmiany zaznaczone na kolor żółty

ZASADY OGÓLNE

1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
- Format 2100pkt:
- Brak magów posiadających level magii wyższy niż 2
- Dozwoleni Special Characters z kategorii Lord i Heroes
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1, wyjątek: 2 Snotling Pump Wagony = 1)
- Jeżeli monster dosiadany przez Herosa/Lorda istnieje samotnie w slotach Special, Rare to także zużuwa limit ilościowy (Special 0-2, Rare 0-1)
- Maksymalnie 3 jednostki zadające Multiple Wounds (D6) w Fazie Strzelania (machiny, rydwany etc.)
- Brak ograniczeń na ilość modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddziału (unit) - 450 punktów (nie dotyczy pojedynczych modeli - Lord,Heros,Monster etc. )
- Zakaz używania Folding Fortress
- Character BSB może korzystać z tego samego sprzętu co jego odpowiednik bez BSB (Nie ma ograniczeń jak w bookach np. Bretki, Dwarfów)
3. Uściślenia i FAQi:
- Uwzględnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzględnione uściślenia sędziowskie (Wyjątek: nadal losuje się czary po wystawieniu modelu) Link: [link widoczny dla zalogowanych]
- Nie gramy na euro
- Górki mają wysokość 3
- Budynki są trójkondygnacyjne i wysokie po sufit

4. Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów targetujących wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Małych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekająca na koniec bitwy liczy się, jako zniszczona
- Za jednostkę, której zostało 25% ze stanu początkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilość modeli liczona w dół)
6. Brak znajomości zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
7. Wielkość stołów: 48"x48"
8. Stan armii/modeli:
- jednostki przyzywane - należy je posiadać (nie mogą być proxami), w przeciwnym razie nie pojawiają się na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powodują, że na stole pojawiają się nowe modele)
- Special Characters - brak oryginalnego modelu lub odpowiedniej konwersji - liczy się jako prox
- Każdy 1 pkt prox to 2 MP oddane przeciwnikowi w każdej bitwie.
Przykład: 300pkt prox to 600 MP dla przeciwnika
- Jako pomalowane modele liczą się modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami
- Pomalowane 50%-79% punktów armii +1DP
- Pomalowane 80%-99% punktów armii +2DP
- Pomalowane 100% punktów armii +3DP


ZASADY DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
2. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)
3. Warriors of Chaos - nie można brać 3+ Ward Save i Third Eye of Tzeentch jednocześnie
4. High Elves: Loremaster of Hoeth nie może brać Book of Hoeth


OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Wszystkie armie mogą wygenerować dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazę magii.
- Armia Dawrfs może wygenerować dodatkowo maksimum 0PD/4DD na fazę magii. Kowadło zmienia limit na 0PD/2DD i nie pozwala na wzięcie innego przedmiotu modyfikującego limit
- Limitu PD/DD nie można przekroczyć. Można posiadać jednostki/umiejętności, które generują więcej PD/DD. Jednak wszystkie kości ponad limit są tracone (np. 5 Rune Smiths będzie generować tylko 4 DD)
- Kości generowane przez channeling także podlegają limitowi (nie ogranicza to ilości rzutów na channel
- są przedmioty, które obniżają limit kości jakie można dodać do puli PD/DD na CAŁĄ bitwę, niezależnie, czy zostaną użyte, czy zginie posiadacz przedmiotu. W ich przypadku nie można pozwolić sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wzięcie Book of Hoeth nie pozwala na wzięcie żadnego innego przedmiotu obniżającego limit) (Nie można mieć np. limitu -1/-2)

Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispelujące czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1

Specyficzne dla Armii:
Dwarves:
- każda runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves (8ed):
- Book of Hoeth: limit PD -1 / DD -2
- Banner of the World Dragon DD -1
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obniżają limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak długo jak żyje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd
- Greedy fist on mage with Lore of Death count as 2 dd
Inne armie:
- brak ograniczeń

SCENARIUSZE

BITWA I
BLOOD & GLORY (niestandardowy)
- Rozstawienie jak w Battle Line (żadnych 9" od boków stołu)
- Osiągnięcie Break pointu, nie kończy bitwy, ale daje 400 MP
- Jeżeli póżniej zostaniemy także zbrejkowani, bonus maleje do 200MP (Gracz który breakował jako drugi nie dostaje bonusu)

BITWA II
MEETING ENGAGEMENT z uwzględnieniem zasad specjalnych:
- Nie ma czegoś takiego jak rzuty na rezerwy ani samych rezerw
- Na środku stołu znajduje się górka
- Na początku tury gracza, każdy character lub champion znajdujący się na górce MOŻĘ pomodlić się do bogów chaosu. Wówczas rzuca D6 aby dowiedzieć się co otrzymał:
1 - model zostaje usunięty ze stołu i uznany za zniszczony
2 - na stałe otrzymuje -D3 WS (do minimum 1)
3 - na stałe otrzymuje +D3 WS
4 - na stałe otrzymuje +1 S
5 - na stałe otrzymuje +1 A
6 - na stałe otrzymuje +1 W
- Na koniec bitwy gracze otrzymują po 200 MP za każdy niezniszczony model, który został przynajmniej trzykrotnie pobłogosławiony.

BITWA III
BATTLE LINE bez zasad specjalnych

[size=18]ROZPISKI


Czekam na wasze pliki RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum) Najnowszy plik WFB Data File znajdziecie na Border Princes:
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym temacie Debelial umieszcza regularnie najnowsze wersje, więc warto tam od czasu do czasu zaglądnąć.
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski w formacie RST przesyłać do 22 I godz. 21:00 (środa - najlepiej rano, bo zwykle muszę przesyłać wam zwroty do poprawki) na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-5DP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5DP za nie dosłanie w ogóle.

NAJFAJNIEJSZE ROZPY - tylko jeśli będziemy grali single przy nieparzystej liczbie graczy

1. Każdy z biorących udział w turnieju może oddać dwa głosy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wyłącznie sprawa głosującego.
2. Głosy należy przesyłać privem lub mailem - jedyne jawne głosy to głosy organizatora. Wyniki pokażą się na forum po otrzymaniu wszystkich głosów.
3. Wyjątkiem są gracze, którzy rozpisek nie przysłali lub z przysłaniem się spóźnili - ich rozpiski nie podlegają ocenie i sami nie mogą oddać głosów.
4. Punktacja:
- Gracz, który uzyskał najwięcej głosów otrzymuje +5DP
- Gracz w drugiej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +3DP
- Gracz w trzeciej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +2DP
5. W przypadku remisów - rozstrzyga organizator

Proszę aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera! (Jeśli ktoś nie ma drukarki, niech da mi znać, a ja druknę co trzeba - najpóźniej w piątek rano)

WEJŚCIÓWKI I PODZIAŁ PULI NA ZWYCIĘZCÓW

Wejściówka: 10 zł
Snotling - nagroda pocieszenia dla gracza o najmniejszej ilości pkt. Nazwa ma odwzorowywać wielkość osiągnięć gracza Smile



Nagrody wyłącznie do wydania na sklepie!!!

LISTA CHĘTNYCH

1. Silvestro
2. MC Yammer
3. Azz
4. Radek
5. JW Morte
6. Sambor
7. Natibak
8. _Michał_
9. Gerd
10.

Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jesli nie będzie spóźnialskich).

PRZEBIEG TURNIEJU

9:30 - 12:00 BITWA I
12:00 - 14:30 BITWA II
14:30 - 15:00 Przerwa
15:00 - 17:30 BITWA III

Przed każdą bitwą losowane są pary i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge dozwolony jest tylko w pierwszej bitwie (To jedyna okazja abyście sami zadecydowali czy zagracie z kimś z kim dawno nie graliście - podczas dalszego losowania nie będę zwracał uwagi na marudzenie "Ale ja z nim gram co tydzień" itd., nawet jeśli to będzie Radek i Azz lub Morte i Marcin.)
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE można otrzymać tylko raz
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej Smile )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje 400 MP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur. (Dotyczy to wszystkich 3 bitw!!!)

Honorowi dawcy bitw (czyli przyjmujący BYE):
BITWA I

BITWA II

BITWA III


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blaesus dnia Pon 21:49, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 10 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 9:05, 12 Gru 2013    Temat postu:

mnie dopisz

I zastanowiłbym sie nad zakazem brania połączenia Loremaster+ book
Jak nie ma 4lv maga to powstrzymanie takiego komba na magi jest niemożliwe

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Czw 9:11, 12 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 11:36, 12 Gru 2013    Temat postu:

Dopisz mnie i Radka.
Popieram MC, loremaster z ksiazka to jest zuo, przy ograniczeniach do 2 lev magow.

Dwarfy z kowadlem ? Przez taka zapore to moze sie jedynie loremaster z ksiazka przebic. Imo zostawilbym tak jak bylo, lorda kowala mozna wziasc ale bez kowadla.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 12:02, 12 Gru 2013    Temat postu:

Loremaster - Zgodze się z wami, z poczatku nie skumałem o co chodzi, bo nie napisaliście, że chodzi o konkretną umiejętność. Faktycznie LoH może rzucać sobie jedną kosteczką na każdy czar i robić zamieszanie. Mag 4lv miałby większą szansę zdispelować jego czary.

Kowadło - tutaj błędnie zapisałem to co miałem w zamyśle, teraz jest poprawione. Oznacza to, że po wzięciu kowadła, krasie mają +2 DD (kowadlo daje +3, ale limit to obcina) i nie mogą wziąć żadnego scrolla.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 15:25, 12 Gru 2013    Temat postu:

Nawet nie będę Was komentował bo jesteście już tak żałośni, że aż żal to czytać.

Aż mnie korci aby zagrać z Wami moimi resztkami imperium zamiast HE. 2xdziało, czołg, demisie, hurricanum, klocki halabard, 2magów lighta i chyba tyle uzbieram. Tylko demisie będę musiał kupić/pożyczyć. No chyba że dam do malowania i ktoś mi nie odda.

Nie nazwę tego zabawą ale przyjdę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jwmorte dnia Czw 15:26, 12 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 16:37, 12 Gru 2013    Temat postu:

Morte po co te nerwy... To jest tylko ograniczenie na zestaw gdy mamy max 2lv magów.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
SamboR
Weteran Sierżant



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Steinau an der Oder

 Post Wysłany: Czw 16:43, 12 Gru 2013    Temat postu:

Proszę mnie wpisać na listę. Tym razem musi się udać Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 16:51, 12 Gru 2013    Temat postu:

A tak przy okazji, kto byłby zainterewany następującym schematem:

"Brak ograniczeń"
Wyjątki:
- max 2lv magii
- ograniczenia magii w dziale: OGRANICZENIA MAGII

Przy okazji, pozwoliłem sobie zmienić nazwę MC HAmmer na coś bardziej adekwatnego Very Happy Tłumaczenie:
[link widoczny dla zalogowanych]

"Pozostałe znaczenia" jeszcze bardziej pasują Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blaesus dnia Czw 16:56, 12 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Czw 17:50, 12 Gru 2013    Temat postu:

Siema, dopisz mnie do listy, jak już mam być pomocnikiem Wink Jeśli byś nie mógł Błażej to mogę organizować, choć przyznam szczerze, że wciąż nie przestudiowałem Army Booka Lizaków, HE, DE... ale jak mi je wreszcie ktoś załatwi (fizycznie bądź elektronicznie) to będę gotowy do akcji Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 18:49, 12 Gru 2013    Temat postu:

Morte po co te nerwy ? ;/ luz blues, kazdy jest pociety, takie ograniczenia.

Jak az tak Ci przeszkadzaja proponuje abys nastepny turniej zorganizowal ze swoimi ograniczeniami badz ich brakiem.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 22:12, 12 Gru 2013    Temat postu:

Blaesus napisał:
Przy okazji, pozwoliłem sobie zmienić nazwę MC HAmmer na coś bardziej adekwatnego Very Happy

Cóż widzę że muszę przynieść na turniej kubusia* i zademonstrować rodowód tego imienia

pzdr

*kubuś = 25kg młot do burzenia ścian


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 22:14, 12 Gru 2013    Temat postu:

Natibak napisał:
Siema, dopisz mnie do listy, jak już mam być pomocnikiem Wink Jeśli byś nie mógł Błażej to mogę organizować, choć przyznam szczerze, że wciąż nie przestudiowałem Army Booka Lizaków, HE, DE... ale jak mi je wreszcie ktoś załatwi (fizycznie bądź elektronicznie) to będę gotowy do akcji Wink


Krzychu, będzie super jak będziesz w rezerwie do organizacji, bo jak Ola urodzi przed 25tym lub 24tego będzie czuła się, że to tuż, tuż, to będę nieobecny na turnieju.

Azz - racja! Tym małym plusem organizowania turnieju obok drobnej przyjemności, że można dla wspólnej paczki coś przygotować, jest właśnie wpływ na zasady. I tak uwzględniam wasze pomysły, choć nie wszystkie.
Sam Azz wielokronie wspominał mi o formacie 1500, na co dostawał odpowiedź, że ja nie lubię tego formatu i póki ja organizuję, to będzie 2100. Nigdy nie usłyszałem, że nie będzie to dla niego zabawa. Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 13:33, 13 Gru 2013    Temat postu:

Wiecie, ze trzeba bedzie pozegnac Blesa po mesku ? 3x maska, tak aby zdobyl cale 0 punktow ;], bo przeciez szanse na rewanz bedzie mial dopiero za kilka lat, wiec pozwolmy aby narastala w nim determinacja przez ten czas ;D. Zupelnie tak jak pozegnalismy Miecha ;D

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azz dnia Pią 13:34, 13 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pią 14:32, 13 Gru 2013    Temat postu:

Dobra, to kto mi posta skasował? Pisałem tam o Azzie, Mortem i podejściu do tego co organizator może. Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 14:40, 13 Gru 2013    Temat postu:

Pewnie MC, bo dostal jakiejs dzikiej ekscytacji ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » 25 I 2014 "Ostatni zajazd Chomika"
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group