FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej WFB 2000 pts - 3.11.2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej WFB 2000 pts - 3.11.2012
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 10:15, 10 Paź 2012    Temat postu:

Oznacza że armata ma takie samo odchylenie jak katapa i trafi w oddział 7 modeli w linii , ale ma problemy z trafieniem w jeden model Wink
<w takim wypadku działo i tak jest lepiej traktowana niż bolce bo one nie moga wogole strzelić>
Jest tez alternatywa zgodnie z US strzelanie w niewidoczny unit jest niemożliwe i nalezy sie WP graczowi za samą próbe Wink

+++EDIT+++
Bez tego działo tak naprawde nie ma zadnych restrykcji strzela normalnie w każdy niewidzialny dla niego cel, a chyba nie o to chodzi w tym scenariuszu
+++END+++


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Śro 10:18, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 10:19, 10 Paź 2012    Temat postu:

Hmm, jest coś jeszcze co przyszło mi do głowy. W sumie odchylenie w przód i w tył, nawet z lekką odbitką w prawo i w lewo nie powinno zaboleć działo. Rozumiem, że d6 rzuca się przed pierwszym rzutem artylerką, czy drugim?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
_Michał_
Weteran Gwardii



Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 10:24, 10 Paź 2012    Temat postu:

@Bles
Tak samo jak niesprawiedliwe jest premiowanie czarów templejtowych. Pita nawet jak skateruje d6 to i tak zazwyczaj robi swoje, nie mówiąc już o słoneczku. Tak więc dwa lory które z natury są przegięte dostają jeszcze w tym scenariuszu turbo boosta Smile
Nikt nie mówił że będzie sprawiedliwie Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Radziu
Weteran Gwardii



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Twierdza Wrocław

 Post Wysłany: Śro 11:41, 10 Paź 2012    Temat postu:

do pierwszego postu wrzuciłem działanie nowe armaty.

rozrzut będzie wyglądał następująco. 1. 45 stopni w lewo; 2. 22,5 stopnia w lewo; 3. 22,5 stopnia w prawo; 4. 45 stopni w prawo; 5-6. prosto jak w mordę strzelił

Innymi słowy jest szansa, że armata trafi nawet w , jak to ładnie nazywa podręcznik, lone characters Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radziu dnia Śro 11:42, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 11:58, 10 Paź 2012    Temat postu:

Radziu, nie twórz powtorów, zostaw skaterkę, bo ludzie zaczną jeszcze z kontomierzami chodzić (Mimo, że Twoje zasady są bardziej korzystne dla armat).

Po prostu, gracz deklaruje jak armatą, potem scatteruje i wynik bierze jako włąsciwy cel od którego będzie rzucał artylerkami.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Radziu
Weteran Gwardii



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Twierdza Wrocław

 Post Wysłany: Śro 12:39, 10 Paź 2012    Temat postu:

I kula w magiczny sposób zawróci jak taka strzałka na scaterze wypadnie? I będzie się turlać do tyłu? IMO to trochę dziwne by było.. Każdy stół dostanie wzornik, wg którego poprowadzi linie prostą i już.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 13:04, 10 Paź 2012    Temat postu:

_Michał_ jakiego busta dostaje pita w tym scenariuszu ? Zawsze scateruje nawet przy hicie. Reszta zostaje bez zmian, busta tutaj nie widze ;]

Mam pomysl, jak Marcin zauwazyl, w/g US nie mozna strzelac do czegos czego sie nie widzi, wiec problem zostal rozwiazany i tyle, nie ma sensu kombinowac ze scaterka do kuli armatniej bo to juz bez sensu zaczyna wygladac ;]

Take moje zdanie.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 13:09, 10 Paź 2012    Temat postu:

W mojej idei chodziło o to że kula leci prosto po trafieniu w pierwszy cel na lini rzuca sie o ile linia strzału przesuwa sie cali bądź w lew bądź w prawo.
Trafione są modele które są na lini armata- przesunięty o K6 zadeklarowany cel
Dzięki temu byłoby to proste jasne i klarowne nie trzeba by nic zmieniac na stołach

+++EDIT+++
Aczkolwiek jako nie posiadający dział user propozycja Azz'a bliska memu sercu
+++END+++

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Śro 13:11, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
_Michał_
Weteran Gwardii



Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 13:49, 10 Paź 2012    Temat postu:

@Azz
Może źle się wyraziłem. Mówiąc o buście miałem na myśli że ograniczenie do 15 cali nie wpływa za bardzo na te dwa czary które często ustawiają grę, tym samym premiuje to armie które mają do nich dostęp ( w tym moją swoją drogą Smile ). Umówmy się - pita rzucana w dużego bydlaka skaterująca d6 nijak się ma do katapki która musi trafić środkiem żeby coś sensownego zrobić i skaterujej artyleryjką.

Ja osobiście zostawiłbym czary które w opisie nie potrzebują pola widzenia z normalnymi zasięgami bo skoro można je rzucać do celów których się nie widzi to chyba noc nie ma na to wpływu Cool
Albo jak już to ograniczyć wszystko do 15 cali, bo czemu akurat przy templatowych czarach mag ma doznawać oświecenia że tam gdzieś jest enemy którego opłaca się poczęstować pitą.
Jedynie katapki można zostawić na osłodę życia defensom które z góry mają lekko pod górkę w tym scenariuszu Smile
W sumie to mają pod górę w każdym scenariuszu na tym turnieju Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _Michał_ dnia Śro 13:50, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 13:58, 10 Paź 2012    Temat postu:

No fakt, jakis to zawsze bust jest dla pity ;]

Podoba mi sie pomysl, ja rowniez jestem za ograniczeniem tylko direct damage i magic missle do 15 cali.
Reszte czarow w stylu augment/hex zostawilbym normalnie.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Radziu
Weteran Gwardii



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Twierdza Wrocław

 Post Wysłany: Śro 14:20, 10 Paź 2012    Temat postu:

Ok czyli jeszcze raz, podsumowując:

1. Katapa powyżej 15" wali indirect
2. czary augment/hex działają normalnie
3. czary direct damage, magic missile max na 15"
4. czary typu pitka możesz położyć w max 15" ale jest szansa, że scater zniesie je dalej, poza obszar "widzenia"
5. Armaty, łuki, kusze i inne bronie zasięgowe mogą zadeklarować strzał tylko jak w 15" mają cel. Przyjmujemy, że nie ma walenia na głupa bo szkoda strzał czy tez kul marnować.
6. Szarże można zadeklarować tylko do maksymalnego zasięgu 15"

Jakieś ale?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 14:22, 10 Paź 2012    Temat postu:

Dla mnie luzik
<ale niech sie jeszcze imperium wypowie Wink >

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 14:58, 10 Paź 2012    Temat postu:

A niech wam będzie bando wałkarzy Razz

A tak na serio: mi też się wszystko podoba, nie będzie przynajmniej zbyt zawile.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Śro 19:23, 10 Paź 2012    Temat postu:

Spoko, chociaż kulawa stopa mi nie bardzo odpowiada Wink

Powiadomił ktoś Mieszka? Może zarezerwujcie mu miejsce jedno...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 8:14, 11 Paź 2012    Temat postu:

Miechu niestety jest w Deutschlandii. Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej WFB 2000 pts - 3.11.2012
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group