FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej "Stalkers of forgotten Crossroads" 27 IV 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej "Stalkers of forgotten Crossroads" 27 IV 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SamboR
Weteran Sierżant



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Steinau an der Oder

 Post Wysłany: Czw 15:57, 28 Mar 2013    Temat postu:

Radziu, nie bo ja też bym chciał dwa razy porządnego Inżyniera Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 17:14, 28 Mar 2013    Temat postu:

SamboR napisał:
Radziu, nie bo ja też bym chciał dwa razy porządnego Inżyniera Razz


A tacy istnieją??? Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Pią 9:37, 29 Mar 2013    Temat postu:

@Błażej sojusze są traktowane podręcznikowo, ponieważ po 1 chcę ingerować w zasady, jak najmniej. Po 2 IMHO ta zasada jest bardzo klimatyczna...

@ Radziu - nie ma mowy Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Natibak dnia Pią 9:37, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pią 14:13, 29 Mar 2013    Temat postu:

Uważam, że zasada Desperate Allies jest mega klimatyczna, ale mocno osłabia armie, któe spadną do Desperate allies. To nie tylko to, że muszą dzielić się kośćmi PD i DD.

Armia "sprzymierzona" nie moża brać udziału w dispelowaniu czarów, których celem jest desperate ally. Jest to masakryczna różnica. Przykładowo: Natibak i Morte mają rzut 12 na wiatry magii. Sambor i inna ofiara mają odpowiednio 3 i 3 kości wówczas. Orki całą swoją magię, ze stopą na czele koncentrują na jednym graczu, który na dodatek nie ma dispel scrolla... 12 kości vs 3? Gdzie tutaj przyjemność z rozgrywki? (No chyba, że dla Natiba i Mortego Razz - Ja miałbym wrażenie że gram na zasadach ustawionych pode mnie)

W takie coś to można na domówce pocinać, ale na turnieju to moim zdaniem pomyłka. Bo turniej ma dawać przyjemność, a nie wrażenie ogólnej beznadziei.

Uważam, że należy wrócić do pojedynczego szutu na 6+ na pogorszenie stosunków albo wywalić dzielenie na pół PD i DD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blaesus dnia Pią 14:16, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
SamboR
Weteran Sierżant



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Steinau an der Oder

 Post Wysłany: Pią 14:30, 29 Mar 2013    Temat postu:

Jeszcze trochę poczytam tę zaciętą dyskusję to zabiorę Chałas Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 14:44, 29 Mar 2013    Temat postu:

Blesu +1

Na ostatniej parówce było całkiem ciekawie tak grać i moim zdaniem było fair Wink Teraz muszę kombinować aby zmieścić 2 herosów co będzie masakrycznie trudne, bo limit 250 pkt to dla Ogrów strzał w stopę. Gdyby było tak jak ostatnio to jesteśmy w stanie z Samborem się uzupełniać, w innym wypadku jest bitwa trzech armii...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pią 15:00, 29 Mar 2013    Temat postu:

SamboR napisał:
Jeszcze trochę poczytam tę zaciętą dyskusję to zabiorę Chałas Wink


A tego byśmy nie chcieli Smile Rzadko widzimy szczury na stołach Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
SamboR
Weteran Sierżant



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Steinau an der Oder

 Post Wysłany: Pią 16:37, 29 Mar 2013    Temat postu:

Bo szczury zamiast wdawać się w jakieś partyzanckie potyczki szykują się do przejęcia władzy nad światem Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Pią 17:06, 29 Mar 2013    Temat postu:

Taa... ciągle będę ingerował w podręcznik i zmieniał zasady, bo się komuś coś nie podoba. Jak już powiedziałem, zasady pozostają takie jak w podręczniku. Ostatnio dodałem tę zasadę, bo sojusz określony został na ostatnią chwilę (nawet to zaznaczyłem w poście). Nie chcę zmieniać tej zasady, bo uważam, że jest dobra, tak na turniej, jak i na domówkę. Zmienimy to, a potem się komuś nie spodoba, że czysto rasowe armie są za silne i znowu przez 10 stron będziemy się zastanawiać nad zmianami, żeby było fair. Zamykam dyskusję na ten temat, zasady pozostają nie zmienione.

BTW. Chciałem zagrać z Mortem, bo sojusz na samych orkach wydawał się fajny, ale jeśli ktoś uważa, że robię turniej pod siebie, to no problem, mogę wejść w sojusz ze szczurami bądź elfami. Jeśli się na to Morte i wasz obecny sojusznik zgodzi.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 17:22, 29 Mar 2013    Temat postu:

Całkiem fajnie by było gdyby dołączyła jeszcze jedna para Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Sob 21:05, 30 Mar 2013    Temat postu:

Ech... no dobra! Po zastanawieniu się i po dwudziestu minutach słuchania narzekań Chomika, zmieniam tę zasadę, ale resta pozostaje nietknięta i nawet niech nikt nie próbuje argumentować zmian zasad sojuszów.

Sojusz ze szczurami i Delfami zmienia się tylko przy rzucie 1.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 12:11, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Nie wiem gdzie to wrzucic, to wrzuce tutaj (specjalnie dla Mortego)

High Elves
GENERAL SPECIAL RULES:
-NO ASF or Valor as we know it today.
-Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (some units may use it against shooting or even if mounted).
-Special rule for rolling an additional dice on chase an remove the lowest result (or four dice removing two lowest dices to swift stride).
-IaC: more than f*cking around, there are chances that the general may somehow help, dependin on region/power chosen it benefits some units.

SPECIAL RULES ON WEAPONRY:
-Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting (there may exist extra bonus on elite units). (Translator says: in the beginning I thought of SW, but maybe maidens are also here).
-Ithilmar armor: no penalties when moving, +1AS on heavy armor (only on elite units).
-Dragon Armor: 3+ armor save against flaming attacks.
-Lion Pelt: Can also be used in CC.

MAGIC SPECIAL RULES:
-Elven Mages: +1 to dispel and can repeat channelings.
-High Magic: More powerful spells and representing the 8 lores of magic. It is said that there is one that gives life back to a dead character and other one specific against Chaos and "Bad" armies. They will be the most powerful sorcerers until Lizards get renewed after summer. Some rules will be shared with them.

SPECIFIC RULES ON UNITS:
-Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank (not specified, but this could be armywide).
-Spears and LSG: heavy armor and shield option.
-Archers: Light Armor.
-SHs: Heavy armor. Cheaper.
-Ellyrian Reavers: Same.
-T-Chariot: Same, cheaper.
-SMs: Parry save against shooting, Swords of Hoeth, Paths fighting.
-White Lions: Lumber Axes, Stubborn, Forest Stride.
-Phoenix Guard: Know their destiny (unbreakable), Magic Resistance, Ward Save. (maybe something about flaming attacks).
-SWs: Stalkers (?), Night Warriors (?).
-DPs: Caledor Proudness, all the rest remains the same.
-Lion Chariot: Same, cheaper.
-Flying Chariot: RBT on top of it, crew with elven weapons.
-RBT: cheaper, better.
-Dragons: Will of the Dragon (mix of 5ed. rule plus communion with rider that makes them share some rules). Super Dragon (Caledor Dragon?) may be wizard too.
-Phoenix: May be consecrated to Asuryan or another God (Phoenix alone or in a shrine?)
-Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
-Maiden Guard: Avelorn Mirror (?), Deadly in CC (?) (Translator says: I think no one knows what they'd do. I thought they would not exist, thought this was a wishlist... Maybe it's just a unit upgrade after all...).
-Warrior-mage (different from dragon-mage): Hoeth disciplines, fighting magic (guy was convinced one of them would be Belannaer).

W sieci sa juz zdjecia ptaszkow i polowy rydwanu nowego ;]
tu cos powinno byc widac
[link widoczny dla zalogowanych]

MC let the flame begin ! Wink

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azz dnia Pon 12:12, 01 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Wto 10:45, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Natibak napisał:
@Błażej sojusze są traktowane podręcznikowo, ponieważ po 1 chcę ingerować w zasady, jak najmniej. Po 2 IMHO ta zasada jest bardzo klimatyczna...

@ Radziu - nie ma mowy Razz


Typowe życzenia świąteczne. 20 min gadania, z czego 30s życzeń i 19min30sec tematu figurkowego Very Happy

Odnośnie samej zasady - dalej obaj gracze rzucają, czy wykonuje się tylko 1 rzut (Jak na przedostatnim turniej)?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 12:13, 02 Kwi 2013    Temat postu:

1) ja też chciałem zagrać z Natibakiem, ale nie ma sprawy. Mam trochę różnych armii to się dopasuję.

2) Azzu skąd te plotki? Jak dla mnie bomba, tylko że pamiętając przecieki z np. Warsera to było dużooooo niesprawdzonych informacji.

3) Taka ogólna uwaga. Gramy w Warhammera, ale co chwile ingerujemy w zasady. Ja przychodzę na turniej aby się pobawić i nigdy się nie użalam, płaczę czy lamentuję o to co ustalmy. Ale tworzymy jakiegoś potwora. Oprócz zasad GW, ustalamy pod siebie pewne załażenia, używając balansu jako argumentu. Na borderze i warserze, jest pełno takich postów i zawsze jest ktoś za i przeciwko. W wfb jest jeden główny balans i nazywa się EURO. Nie lubię go, ale tworząc nasze zasady brniemy jeszcze dalej.
Moja propozycja jest taka, żeby kolejne turnieje grać bez ŻADNYCH ograniczeń i ustaleń. Gramy na czysty podręcznik i tyle.
Nie próbujmy być mądrzejsi i sprytniejsi od wszystkich innych, bo tworzymy coś niezrozumiałego i mało logicznego.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 12:36, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Ta latająca kawa
latajace rydwany
magiczny czarujacy smok (tez de facto latajacy)
<ja bym im jeszcze jakiś latajacy core dał - no chyba ze te rydwany sa core>

oj biedne te elfy jak nie wkreca 20:0 to bedzie żałośc narodwa


pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej "Stalkers of forgotten Crossroads" 27 IV 2
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group