FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej Stalkers 19 X 2013
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej Stalkers 19 X 2013
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:05, 02 Paź 2013    Temat postu:

O dwarfach miala byc dyskusja, ale jak widze, to bylo od gory ustalone, wiec po co w ogole drazyc ten temat ? Zainteresowanego i tak nie bedzie, mozecie dac nawet ze dwafy graja na 5tys punktow.

Na lordach nie mielismy ograniczenia punktowego, z tego wzgledu ze swoje kosztuja, to przeoczenie czy specjalne wprowadzenie ? W niektorych armiach lordowie kosztuja sporo, niech bedzie chociaz te 500 pts, juz bez przesady.

A moze scenariusz meeting engangement ? Ostatnio ciagle klepiemy b&g.

A tam Marcin, az tak zle nie jest, na chwile obecna nie masz tylko warlockow. Hydra jest fajna, jak sie w swojej turze jej nie zabije, to w turze DE jest znow zdrowa. Dagger teraz dziala tak jak powinien, i nadal to fajny itemek. Limitu maszyn nie ma, to moze i limitu kosci nie powinno byc lub powinien byc zwiekszony ?

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:17, 02 Paź 2013    Temat postu:

Masz nawet MC teraz dwie maszynki.
Bolt za 70pkt i w specjalach! A drugi blot na jakims rydwanie z S7. Sorry ale masz lepsze maszynki niz HE.

Co do kosci to sie zgadzam z Azzem. Limit mozemy podniesc do np. +5 wygenerowanych. Ta edycja jest nastawiona mocno na magie i nie ma sensu jest tak ograniczac.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:44, 02 Paź 2013    Temat postu:

Ten bolt na rydwanie jest slaby i drogi, ale jak kharibdyss regeneruje sie jak hydra to mozna zrobic fajny monster truck.
Podniesienie kosci moze i byloby ok, z tym ze max 12 kosci w fazie mozna uzyc (wiec jak ktos rzuci 6 i 6 na wiatry, to juz zadnych kosci generowac nie bedzie).

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:53, 02 Paź 2013    Temat postu:

To dalej bez sensu dla mnie
Po co mam rzucac sygnaturke i marnować kości skoro i tak nie dogeneruje ;/
Albo wóz albo przewóz
Skoro maszynki no limit to to samo dla kości
I wtedy zobaczymy czy sie opłaca Razz
Sorki nie mam zamiaru być rozstrzelany w 2 tury
Bo po podniesieniu kosztów DE tak to sie skończy
A tak to sobie wezme czarke Detha i możemy sie pobawić z kraskami kto kogo ustrzeli pierwszy jak bede miał 18+ kości co ture to jakoś przeżyje 3x działo 3x katape 2 x organki bo tak to wyglada Razz

+++EDIT+++
A i nie ma limitu na ilosc kości wziętych do czaru - tzn zgodnie z zasadami podręczika i specjalnymi armii
+++END+++

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Śro 9:09, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 9:31, 02 Paź 2013    Temat postu:

Hehe:)
Znajać Twoje MC szczescie to w pierwszej turze sam sobie wciągniesz wszystkich magów Smile

A co do limitu to pomysł Azza w deche. Mamy max 12 kosci, jak rzucisz dwie galy to mozesz wygenerowac nawet 10. Jak miales farta i masz 12 na start to limit jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 9:43, 02 Paź 2013    Temat postu:

Rozumiem więc, że jeśli nie będzie limitu dla casterów to mój pomysł zabrania tyrana trafi szlag, ponieważ będę musiał się "dostosować" i zabrać Maga 4 lvlowego w ramach kontry. Moje narzekanie nie ma na celu zablokowanie lordów czarujących ale sądzę, że zwiększanie limitu kości wymusza jednak branie go, ponieważ 2 lvlowy mag nie poradzi sobie z dispellowaniem pierdyliona czarów magii śmierci rzucanych przez DElficką czarodziejkę, efektem tego będzie kasacja walczącego lorda.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez silvestro dnia Śro 9:46, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 9:57, 02 Paź 2013    Temat postu:

Marcin, nie do konca tyle maszyn, nadal jest ograniczenie na zakaz dublownia rare, triplowania spec.
Wiec dwarfy by wygladaly tak: kowadlo, 2x armata, 2x katapa, 4 bolce, organki, zyros, flame cannon.
Wedlug podrecznika jest limit 6 kosci na czar (str 32)
18 kosci to troche op jest ;] nawet jak przeciwnik ma 6 na dispel, to praktycznie go niszczysz.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 10:25, 02 Paź 2013    Temat postu:

Według zasad De (starych DE) nie mają limitu na liczbe kości Razz
Wiec ta zasada moze być przepisana w nowym Wink
+++EDIT+++
Dla mnie OP jest 2x działo (z runami) 2x katapa (z runami) flame cannon organki i żyros (z runami) do tego kowadło co spowalnia mi szybkie jednostki (3 oddziały fasta ) + runa wymuszajaca szarże na klocek dwarfów
wiec na starcie 4 szybkie oddziały do zdejmowania dział sa wyłączone
jak mam piąty to zdejmuja go organki , a reszta wali po piechocie Wink
Ogólnie miodzio i pełen balans Wink
+++END+++

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin C dnia Śro 10:34, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 10:50, 02 Paź 2013    Temat postu:

Marcin C napisał:

+++EDIT+++
Dla mnie OP jest 2x działo (z runami) 2x katapa (z runami) flame cannon organki i żyros (z runami) do tego kowadło co spowalnia mi szybkie jednostki (3 oddziały fasta ) + runa wymuszajaca szarże na klocek dwarfów
wiec na starcie 4 szybkie oddziały do zdejmowania dział sa wyłączone
jak mam piąty to zdejmuja go organki , a reszta wali po piechocie Wink
Ogólnie miodzio i pełen balans Wink
+++END+++

pzdr


Nie sposob sie z tym niezgodzic ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 14:54, 02 Paź 2013    Temat postu:

Ja proponuję Azz zastosowanie silniejszej argumentacji - pożycz od Radka Krasie i pokaż co potrafią Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
_Michał_
Weteran Gwardii



Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 15:12, 02 Paź 2013    Temat postu:

Blaesus napisał:
Ja proponuję Azz zastosowanie silniejszej argumentacji - pożycz od Radka Krasie i pokaż co potrafią Smile


Dokładnie

Azz i MC
Ogarnijcie się chłopacy Smile ja wiem że fajnie by było tak wszystkich rozjeżdżac crusherami, hydrami, exekami i potężną magią

Argument że skoro krasie nie mają limitu na maszyny to ja nie bede miał limitu na magie jest tak abstrakcyjny że aż nie chce mi się go komentowac.

W skrócie to jestem przeciw zmiększeniu limitu PD i przeciw meeting eng
Pozdr Cool

Aha i popieram ograniczenie 450pts na wszystko (lordy też)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _Michał_ dnia Śro 15:15, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 15:28, 02 Paź 2013    Temat postu:

To nie ja zacząłem absurd pod tytułem łączenia maszyny=magia :

Natibak napisał:
@Dwarf - zniesienie ograniczeń maszyn motywuję brakiem magii u tej armii, które ekwiwalentem są maszyny. Ograniczanie ich na Dwarf jest niczym nakaz używania jednej kości magii dla armii czarujących. Nie motywowałem swojego wyboru tym czy innym graczem, więc Azz wyluzuj Razz


Wiec skoro idziemy w jedna stronę dlaczego nie idziemy w drugą
krasie nie maja magi wiec używają no limit maszyn
to dlaczego nie można armia nie ma maszyn ma no limit magie

Dla mnie to to samo tylko odwrócone równanie skoro w jedna stronę równość działa dlaczego ma nie działać jej negacja.

Cóż widać brak konsekwencji

To może wprowadźmy ze np WE maja +300p na dowolne jednostki
Jak już szukamy wyrównania - może jakieś WE się znajdą Razz

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 19:45, 02 Paź 2013    Temat postu:

I powoli zaczyna robić się EURO....

Proponuje pozostać przy starych ograniczeniach Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez silvestro dnia Śro 19:46, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 21:21, 02 Paź 2013    Temat postu:

Panowie troche nie fair, we trojke sie zebraliscie i przeforsowaliscie jakies nowe ograniczenia, ktore wczesniej pojawily sie jako pomysl i zaproszenie do dyskusji, dyskusja sie odbyla, ale odgornie i tak wszystko bylo ustalone, argumentujac, ze dwarfy sa slabe, male, maja serca blisko dupy i nie maja magii (ale moga miec 3 scrolle, i wtedy maja wroga magie blisko serca ;]), no i wszystko jest motywowane tym, ze sa slabe (a wczesniej ktos napisal, ze dwarfy u nas zajmuja ostatnie miejsce wiec trzeba je wspomoc, to chyba jednak jest motywowane jedyna osoba, ktora u nas nimi gra). Robiony jest tez konkurs na funowosc rozpisek, zawsze wygrywa Gerd, ma chociaz max maszyn jakie jest w stanie zmiescic ? Nie. I teraz nagle bedzie mial wiecej, chociaz i tak nie skorzystal z limitu ? Jak dla mnie moze miec i +500 pts do rozpiski, ale powiedzcie, ze robicie to dla niego, a nie jakies udawanie z poplataniem i mydlenie oczu.

Blesu zagram dwarfami jak zagrasz chaosem, i od razu chalenge rzucam. No i nawet jak wygram turniej dwarfami to co ? Nagle zostanie zniesiony limit ? To taka lekka hipokryzja. Rownie dobrze moge powiedziec, zagrajcie przeciwko takim dwarfom a sie sami przekonacie.

No tak przy 450 pts na lorda to juz sie demon, vampir, kolo na samoku/wyvernie/manykorze, seer na dzwonie, szaman na pajaku nie zmiesci. Idealne by uwalic tych kolesi. Moze lepiej zagrac bez lordow ?

O, Marcin bardzo fajny temat poruszyl, a co z WE ? Przeciez to najslabsza armia w wfb.

Wiecie co, najlepiej zagrajmy na czysta 8ma edycje, nikt nikomu nic zarzucac nie bedzie i tyle, kazdy zagra jak chce bez zadnych ograniczen. Wszyscy (nie licze Gerda bo go nie bedzie) dostalismy reedycje podrecznikow pod 8ma edycja, wiec moze czas dac jej pierwotnej formie szanse ?

Zeby nie bylo, jestem wyluzowany totalnie ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Czw 7:57, 03 Paź 2013    Temat postu:

Mam propozycję: Skoro nikt nie będzie grał Dwarfami 19tego, nie wprowadzajmy na razie nic nowego i zostawmy ten temat na piwko w Chopperze Smile

Odnośnie ograniczenia Lordów na 450 pkt też nie rozumiem ograniczenia. Mocny, nie mocny, przy odrobinie nieszczęścia Lord za 500 (25% armii) mógłby zejść od jednego strzału.

450 pkt służyło do ograniczenia takich rzeczy jak np 50 White Lionów, czy 20 Irongutów...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blaesus dnia Czw 7:57, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej Stalkers 19 X 2013
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 4 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group