FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej 22.III.2014
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej 22.III.2014
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Termin:
15 marca
14%
 14%  [ 1 ]
22 marca
85%
 85%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 16:31, 23 Lut 2014    Temat postu: Turniej 22.III.2014

Turniej "Nazwę wymyślę niedługo v. 2" 22 III 2014

Wielki Organizator i nieszczęsny sędzia: Silvestro


Zmiany zaznaczone na kolor żółty

ZASADY OGÓLNE

1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
- Format 2100pkt:
- Brak lordów
- Maksymalnie 3 takie same sloty CORE
- Maksymalnie 2 takie same sloty SPECIAL (0-2 na slot = 1)
- Maksymalnie 1 taki sam slot RARE (0-2 na slot = 1, wyjątek: 2 Snotling Pump Wagony = 1)
- Jeżeli monster dosiadany przez Herosa/Lorda istnieje samotnie w slotach Special, Rare to także zużuwa limit ilościowy (Special 0-2, Rare 0-1)
- Maksymalnie 3 jednostki zadające Multiple Wounds (D6, D3) w Fazie Strzelania (machiny, rydwany etc.)
- Brak ograniczeń na ilość modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddziału (unit) - 450 punktów (nie dotyczy pojedynczych modeli - Lord,Heros,Monster etc. )
- Zakaz używania Folding Fortress
- Character BSB może korzystać z tego samego sprzętu co jego odpowiednik bez BSB (Nie ma ograniczeń jak w bookach np. Bretki, Dwarfów)
3. Uściślenia i FAQi:
- Uwzględnione wszystkie erraty i FAQi ze zstrony GW
- Uwzględnione uściślenia sędziowskie (Wyjątek: nadal losuje się czary po wystawieniu modelu) Link: [link widoczny dla zalogowanych]
- Nie gramy na euro
- Górki mają wysokość 3
- Budynki są trójkondygnacyjne i wysokie po sufit
4. Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów targetujących wszystkie modele w oddziale: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, etc.
5. Naliczanie Małych Punktów (MP):
- Progi DP co 200 MP
- Jednostka uciekająca na koniec bitwy liczy się, jako zniszczona
- Za jednostkę, której zostało 25% ze stanu początkowego, przeciwnik ma 50% MP. (ilość modeli liczona w dół)
6. Brak znajomości zasad WFB 8ed lub scenariuszy nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
7. Wielkość stołów: 48"x48"
8. Stan armii/modeli:
- jednostki przyzywane - należy je posiadać (nie mogą być proxami), w przeciwnym razie nie pojawiają się na stole. (zombie, demony, demon prince, 6 czar z Beast i inne, które powodują, że na stole pojawiają się nowe modele)
- Każdy 1 pkt prox to 2 MP oddane przeciwnikowi w każdej bitwie.
Przykład: 300pkt prox to 600 MP dla przeciwnika
- Jako pomalowane modele liczą się modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami
- Pomalowane 50%-79% punktów armii +1DP
- Pomalowane 80%-99% punktów armii +2DP
- Pomalowane 100% punktów armii +3DP


ZASADY DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ARMII:
1. Ogres Kingdoms: Ogre Rhinox Cavalry dozwolone (brak zasady Stubborn)
- hellheart/ Dispel Scroll - 0-1
2. High Elves: banner of world dragon/book of hoeth - 0-1
3. Dwarfs: rune of spellbreaking - 0-2
4. Vampire Counts: 0 - 3 etheral units (incl. Heroes)
5. Warriors of Chaos - 3+ Ward Save/Third Eye of Tzeentch (0-1)

Dla wszystkich Armii:
Loremaster: limit 1


OGRANICZENIA MAGII:
---------------------
Zasady Ogólne:
- Wszystkie armie mogą wygenerować dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazę magii.
- Armia Dawrfs może wygenerować dodatkowo maksimum 0PD/2DD na fazę magii.
- Limitu PD/DD nie można przekroczyć. Można posiadać jednostki/umiejętności, które generują więcej PD/DD. Jednak wszystkie kości ponad limit są tracone (np. 5 Rune Smiths będzie generować tylko 2 DD)
- Kości generowane przez channeling także podlegają limitowi (nie ogranicza to ilości rzutów na channel





SCENARIUSZE

Scenariusze:
Wszystkie bitwy to Battle Line z następującymi zasadami.
Na początku turnieju, po rozlosowaniu par, ale przed wystawieniem losujecie 3 karty z zadaniami. Od Was zależy, jakie zadanie wykonacie w danej bitwie. Za wykonanie zadania otrzymujecie 600 MP.
Zadanie, które wykonujecie w danej bitwie jest jawne.
Nie ma możliwości wykonywania powtórnie tego samego zadania.
Lista zadań:
I. Król na zamku – zdobądź i utrzymaj do końca gry budynek.
II. Chłopska rewolta – zabij wrogiego generała w walce wręcz (nie może być zagoniony)
III. Zdobywca – Twoje wojska muszą zdominować połowę przeciwnika (liczy się koszt punktowy)
IV. Spartańska krew – zdaj wszystkie testy złamania
V. Żądza krwi – wybij w pierwszej turze walki wrogi oddział do cna (minimum 5 modeli piechoty/kawalerii, 3 piechoty/kawalerii potworów)
VI. Głowa na karku – Twój generał musi przeżyć bitwę
Aby nie było wątpliwości czy faworyzowania budynki zostaną umieszczone na środku stołów.



ROZPISKI

Czekam na wasze pliki doc z Army Buildera2. Najnowszy plik WFB Data File znajdziecie na Border Princes:
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym temacie Debelial umieszcza regularnie najnowsze wersje, więc warto tam od czasu do czasu zaglądnąć.
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski w formacie doc/docx przesyłać do 18 III godz. 21:00 (wtorek, bo neta mam tylko w robocie i chcę zdążyć ze sprawdzaniem) na adres [link widoczny dla zalogowanych] !!!
-5DP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5DP za nie dosłanie w ogóle.

NAJFAJNIEJSZE ROZPY - tylko jeśli będziemy grali single przy nieparzystej liczbie graczy

1. Każdy z biorących udział w turnieju może oddać dwa głosy na rozpiski innych graczy. - co kieruje wyborem, to wyłącznie sprawa głosującego.
2. Głosy należy przesyłać privem lub mailem - jedyne jawne głosy to głosy organizatora. Wyniki pokażą się na forum po otrzymaniu wszystkich głosów.
3. Wyjątkiem są gracze, którzy rozpisek nie przysłali lub z przysłaniem się spóźnili - ich rozpiski nie podlegają ocenie i sami nie mogą oddać głosów.
4. Punktacja:
- Gracz, który uzyskał najwięcej głosów otrzymuje +5DP
- Gracz w drugiej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +3DP
- Gracz w trzeciej kolejności co do największej ilości głosów otrzymuje +2DP
5. W przypadku remisów - rozstrzyga organizator

Proszę aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera! (Jeśli ktoś nie ma drukarki, niech da mi znać, a ja druknę co trzeba - najpóźniej w piątek rano)

WEJŚCIÓWKI I PODZIAŁ PULI NA ZWYCIĘZCÓW

Wejściówka: 10 zł
Snotling - nagroda pocieszenia dla gracza o najmniejszej ilości pkt. Nazwa ma odwzorowywać wielkość osiągnięć gracza Smile



Nagrody wyłącznie do wydania na sklepie!!!

LISTA CHĘTNYCH


1. Silvestro
2. Radek
3. Azz
4. MC Hammer
5. Morte
6. Qba
7. Natibak
8. Gerd

Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jesli nie będzie spóźnialskich).

PRZEBIEG TURNIEJU

9:30 - 12:00 BITWA I
12:00 - 14:15 BITWA II
14:15 - 14:45 Przerwa
14:45 - 17:15 BITWA III

Przed każdą bitwą losowane są pary i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge dozwolony jest tylko w pierwszej bitwie (To jedyna okazja abyście sami zadecydowali czy zagracie z kimś z kim dawno nie graliście - podczas dalszego losowania nie będę zwracał uwagi na marudzenie "Ale ja z nim gram co tydzień" itd., nawet jeśli to będzie Radek i Azz lub Morte i Marcin.)
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE można otrzymać tylko raz
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej Smile )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje 400 MP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur. (Dotyczy to wszystkich 3 bitw!!!)

Honorowi dawcy bitw (czyli przyjmujący BYE):
BITWA I

BITWA II

BITWA III


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez silvestro dnia Pon 9:38, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 10 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 9:06, 24 Lut 2014    Temat postu:

Mozesz od razu wstepnie wrzucic format. Ten co byl nie jest zly, przy mniejszej ilosci osob mozna probowac wieksze punkty (jak chcecie), chociaz tak z drugiej strony czy sie wyrobimy wtedy w czasie. Na wiekszych stolach gralo sie o wiele lepiej, to ewidentny plus.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gerd
Gwardzista



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 13:31, 26 Lut 2014    Temat postu:

Wiekszy stol byl zdecydowanie dobrym pomyslem.

Mozna probowac na 2400ptk przy grze na 3 stoly. Byle tylko limitu czasowego przstrzegac,


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Śro 13:37, 26 Lut 2014    Temat postu:

2400 pkt.?

Plus:
- większa bitwa
- możliwość złożenia bardziej uniwersalnej rozpiski

Minus:
- dłuższy czas gry i rozstawienia
- mniejsze stoły, mniej graczy
- więcej figurek do targania

Osobiście jestem przeciwny Wink 2100 jest idealne, mieścimy się na jednym stole 48x48, bitwy się nie wydłużają. No i zagramy 3, bo na 2400 widzę tylko 2... szczególnie, że nie grałem od chyba 3 miesięcy Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 14:44, 26 Lut 2014    Temat postu:

48x48 i tak jest za male na 2100, jest scisk i mniej mozliwosci zagran taktycznych. Niestety stolow bylo zawsze 5 a graczy zawsze minimum 10 ;].

Teraz przy 7miu graczach zagralismy na 48x60, gralo sie o wiele lepiej.

Zgadzam sie z Natibakiem, ze 2400 zajmie nam o wiele wiecej czasu niz dotychczas, wiec wiekszosc nawet nie dogra do 5-6 tury. Fajnie by bylo zagrac wiekszy format, ale niestety watpie, ze sie powyrabiamy, no chocby, ze zorganizowaloby sie zegar czasowy, ale jedni maja wiecej figurek do przesuwania drudzy mniej i znow ktos by byl pokrzywdzony.

2000-2100 (lub mniej oczywiscie) to jedyne na co mozemy sobie pozwolic.
Jak bedzie nas 7miu lub mniej to mozna zagrac na 48x60.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 16:30, 26 Lut 2014    Temat postu:

Format 2000 bez lordów, ograniczenia wrzucę w poniedziałek Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 9:54, 27 Lut 2014    Temat postu:

Daj 2100 bez lordow Very Happy zobaczymy ile osob sie zglosi, moze bedzie na tyle aby mozna znow zagrac na wiekszych stolach.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 15:38, 27 Lut 2014    Temat postu:

Zgadzam się z Azzem. 2100 bez lordów to najlepsza opcja. Dużo klocków i jest się czym prać Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 21:27, 27 Lut 2014    Temat postu:

I Mortemu trzeba przyciac dwarfy, wklepal ostatnio dwie macki Very HappyVery Happy

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 12:56, 28 Lut 2014    Temat postu:

No i to feralna liderka na 10 z Tobą Smile
Ale to i tak nie przykrywa akcji ze Spawnem Smile

Przejrzałem booka i muszę przyznać, że nowe Dwarfy są fajne. To nie jest mocna armia jak DE, ale teraz można ją już złożyć na kilka sposobów a nie tylko park maszyn.
GW leci w kulki z cenami, ale nowe zasady tworzą coraz lepsze. Ciekawe co wymyślą w 9 edycji...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 13:02, 28 Lut 2014    Temat postu:

jwmorte napisał:

To nie jest mocna armia jak DE


Wez to wykasuj... szybko... Bo rozjuszysz Marcina. Very Happy

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
silvestro
Weteran Sierżant



Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 7:09, 03 Mar 2014    Temat postu:

Termin mamy oficjalnie zaklepany. Przyjmuję zapisy Wink

Format 2100 pkt. bez lordów.

Lista chętnych:

Silvestro
Azz
Radek
Gerd
MC Hammer
Morte
Natibak
Qba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez silvestro dnia Wto 7:09, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 8:29, 03 Mar 2014    Temat postu:

Ja i Radek. Wrzuc format ;]

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marcin C
Weteran Sierżant



Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:16, 03 Mar 2014    Temat postu:

Mła też raczej

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 11:30, 03 Mar 2014    Temat postu:

Ja też się piszę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Turniej 22.III.2014
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group