FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Stalkers of Forgotten Crossroads 16 VI
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Stalkers of Forgotten Crossroads 16 VI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Kiedy wolisz grać?
02 VI
0%
 0%  [ 0 ]
09 VI
40%
 40%  [ 4 ]
16 VI
60%
 60%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 10

Autor Wiadomość
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Nie 15:01, 29 Kwi 2012    Temat postu: Stalkers of Forgotten Crossroads 16 VI

Zapraszam na turniej Stalkers of Forgotten Crossroads (16 VI)

Wielki Organizator: Krzysztof Sz. alias Natibak Wspaniały
Wierny pomocnik (z garbem i mrocznym głosem) Wielkiego Organizatora: Błażej K. alias Blaesus, Papa, Chomik, Wredny Imperialista itd.

Zasady (zmiany oznaczone "!!!"):

1. Format 2100pkt
2. Zaczynamy równo o 9.30 (spóźnieni mają karne 5 pkt. i "bye", jeśli ktoś z listy rezerwowej wcześniej będzie), 2,5 h na bitwę !!!
3. Uwzględnione wszystkie erraty i FAQi
4. Uwzględnione uściślenia sędziowskie
5. Specjalne scenariusze
6. Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
7. nie gramy na euro
8. Konstrukcja armii:
- max. 25% proxów
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 50 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Brak ograniczeń na ilość modeli w jednej jednostce
- Maksymalny koszt oddziału (unit) - 450 punktów !!!
- Nie można dublować rarów (0-2 na slot = 1) !!!
- Nie można triplować speciali (0-2 na slot = 1) !!!
- Zakaz używania Folding Fortress
- Nie można wystawiać Special Characters
9. Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
10. progi co 200 punktów !!!
12. Jednostka uciekająca na koniec bitwy liczy się, jako zniszczona
13. Za jednostkę, której zostało 25% ze stanu początkowego, przeciwnik ma 50% pkt. (ilość modeli liczona w dół)
14. Ograniczenia w magii:
---------------------
ZASADY OGÓLNE
- Poza Winds of Magic i Cahnneling, armia może wygenerować dodatkowo maksimum 2PD/2DD na fazę magii.
- Limitu 2PD/2DD nie można przekroczyć. Można posiadać jednostki/umiejętności, które generują więcej PD/DD. Jednak wszystkie kości ponad limit są tracone (np. 3 warrior priest będzie generować tylko 2 DD)
- są przedmioty, które obniżają limit kości jakie można dodać do puli PD/DD. W ich przypadku nie można pozwolić sobie na przekroczenie limitu 2 PD/DD (Np wzięcie Book of Hoeth nie pozwala na wzięcie żadnego innego przedmiotu obniżającego limit) (Nie można mieć np. limitu -1/-2)

DLA WSZYSTKICH ARMII:
Loremaster: limit PD -1
Przedmioty dispelujące czary automatycznie (np. dispell scroll): limit DD -1

SPECYFICZNE DLA ARMII:
Dark Elves:
- nie mogą rzucać czarów z użyciem ponad 6 PD
Dwarves:
- bazowy limit DD = 4 (zamiast 2 dla innych armii)
- każda runa spellbreaker/spelleater: limit DD -1
Daemons of Chaos:
- Lord of Change: limit PD -1
High Elves:
- Vortex Shard: limit DD -1
- Book of Hoeth: limit PD -2 / DD -2
- Banner of the World Dragon: limit DD -1
Lizardmen:
- Beclaming Cogitations: limit DD -2
- Cupped Hands: limit PD -2
Orcs & Goblins:
- Magic Mushrooms Night Goblinów nie obniżają limitu PD
Tomb Kings:
- Neferra's Scrolls of Mighty Incantations: limit PD -2 / DD -2
- Hierotitan: limit PD -1 (tak długo jak żyje)
Wood Elves:
- Wand of Wych Elm: limit DD -1
Warriors of Chaos:
- Infernal Puppet: limit PD -1 / DD -2
- Tendrils of Tzeentch + Conjoined Homunculus = limit PD -1
Vampire Counts:
-Master of the Black Arts: limit PD -2 !!!
Ogry:
- Hellheart counts as 2dd & 1pd
- Rune Maw Banner counts as 1dd

Inne armie:
- brak ograniczeń

Scenariusze:

"WYRDSTONE HUNT!"

Wszystkie 3 scenariusze są ze sobą powiązane. W pierwszych dwóch gracze zbierają Spaczeń, aby wykorzystać go w ostatniej bitwie. Z tego powodu zastosowanie Wyrdstone (WStone) opisane będzie w ostatnim scenariuszu.

Wszystkie bitwy odbywają się wg zasad "Battle line" z następującymi wyjątkami:

I BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Przed rzutem na wybór strony, obaj gracze muszą na zmianę rozmieścić na planszy po 2 znaczniki oznaczające WStone.
Znaczniki mogą być położone na dowolnym terenie/elemencie terenu, z następującymi wyjątkami:
- nie może być to strefa wystawienia
- nie może być to impassable terrain (jedyne odstępstwo od tej reguły to budynki, w których WStone może być umieszczany)

Gracz zabiera wyrdstone w momencie, gdy jego jednostka przejdzie przez znacznik lub na nim stanie. WStone nie może być zebrany przez:
- jednostki uciekające
- ruch wykorzystujący zasadę Fly lub Hover (zakończenie ruchu na znaczniku dalej pozwala na zebranie go)

II BITWA (Maks 4 WStone do zdobycia)

Na środkowej linii stołu (12" od obu stref rozstawienia) powinien znajdować się budynek.(Nie musi być na samym środku stołu).

Ilość WStone rozdysponowanego pomiędzy graczy zależy od sytuacji po zakończeniu bitwy:

1) Gracz 1 kontroluje budynek - otrzymuje 4 WStone:
Gracz 1: 4 Wyrdstone

2) Gracz 1 kontroluje budynek, gracz 2 posiada przynajmniej 1 nieuciekającą jednostkę w 3" od budynku:
Gracz 1: 3 Wyrdstone
Gracz 2: 1 Wyrdstone

3) Żaden z graczy nie kontroluje budynku:
Gracz 1: 1 Wyrdstone, jeśli posiada przynajmniej 1 nieuciekającą jednostkę w 3" od budynku
Gracz 2: 1 Wyrdstone, jeśli posiada przynajmniej 1 nieuciekającą jednostkę w 3" od budynku

III BITWA

Przed jakimikolwiek rzutami na wybór strony itd. obaj gracze muszą przydzielić Wyrdstone swoim lordom/herosom (muszą zużyć wszystko co mają. Działania długo trzymanego w kieszeni Spaczenia nie da się uniknąć Smile)
Po wybraniu pierwszego charakteru, gracz rzuca aby sprawdzić, jaka mutacja miała miejsce:

12 +1W
11 +1T
10 +1A
9 +1Ld
7,8 +1WS & +1BS
5,6 +1I
4 +1S
2,3 Bohater otrzymuje 1 obrażenie wg poniższych zasad:
- bez możliwości ASv, WSv, Regeneracji
- Skaveni mają 6+ warda na to obrażenie
- działają tylko przedmioty/umiejętności dające ochronę przeciw czarom, w tym Magic Resistance

Maksymalna charakterystyka to 10, więc wszystkie wyniki powodujące wzrost ponad 10 muszą być przerzucane aż do skutku.

Po rozstrzygnięciu rzutu, gracz wybiera kolejny lub ten sam model i robi tak aż skończy mu się zapas WStone.

Jeżeli w wyniku zjadania WStone dojdzie do śmierci bohatera, przeciwnik otrzymuje punkty normalnie tak jakby zabił lorda/herosa w fazie strzelania.
Tzn. pełna wartość herosa + 100 pkt za generała, żadnego bonusu za sztandarowego armii


Konkurs na malowanie: !!!

Oceniamy progres, co oznacza, że z każdym turniejem będzie oceniane to co powstało w terminach od turnieju do turnieju, lub nie brało udziału w konkursie wcześniej. Oceniamy nie całe armie lecz: Monster/ Lord/ Hero/ chariot, lub coś takiego dużego pojedynczego/ do 2-5 modeli kawy/ do 5-10 modeli piechoty. Ponieważ dopiero zaczynamy ten system, można wystawić nawet jednostki, które były już w zeszłym turnieju. Z kolejnymi turniejami będzie już "od zera". Każdy ma po jednym głosie, który oddaje na jednego gracza i jego figurki, sędzia ma dwa głosy, dodatkowy głos wykorzystuje tylko w wypadku remisu.

Podział puli:

I - 50 zł
II - 35 zł
III - 15zł
Malarz - 10zł

Lista obecności:
1. Ja
2. Gromo
3. Marcin C
4. Radziu
5. Radek
6. Skot
7. Chomik
8. Gerd
9. Morte
10. Sambor

---------
rezerwa
pusto

Lista OTWARTA!!!

Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym!!!

Rozpiski w formacie doc lub rst przesyłać do 14 VI (czwartek) na adres [link widoczny dla zalogowanych] !!! Proszę aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Natibak dnia Nie 23:20, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 7 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Radziu
Weteran Gwardii



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Twierdza Wrocław

 Post Wysłany: Nie 15:56, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Ja potwierdzam udział i chętnie się sparuję z ogrami Łuka bądź Krisa (jeśli zagrają). A jak nie to jakiś inny mroczny sojusz się założy Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 18:32, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Radek, Marcin i Piękny beda u mnie na weselu takze ich mozecie nie liczyc :] oby sie to na frekwencji turnieju nie odbilo. Zycze milej zabawy i do nastepnego ;]

Pzdr

P.S. No i nikt nie pomarudzi nad scenariuszami/zasadami/itp Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skot
Gwardzista



Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 19:53, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Z założenia nie lubię parówek - sam wolę popełniać wszystkie błędy...

Ale jeśli taka jest wola ludu to czemu nie WAAAGH Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pon 6:53, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Synu,

Mnie wpisz od razu do rezerwy. Tak jak mówiłem w sobotę, 2giego mam imprezę firmową. Raczej na niej będę. Inne terminy w czerwcu mi pasują.

Tak więc, dam komuś więcej szans na wygraną. Smile

Azz: To, że nie bierzesz udziału w turnieju, to nie oznacza, że nie możesz tutaj pomarudzić Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
SamboR
Weteran Sierżant



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Steinau an der Oder

 Post Wysłany: Pon 8:15, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Mnie też można na rezerwową. 2 mam urodziny i bardziej prawdopodobne jest, że spędzę je gdzieś w plenerze, niż nad figurkami Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pon 9:51, 30 Kwi 2012    Temat postu:

No to Synu... Może być mało luda na turnieju. A co z 9tym czerwca?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Pon 19:22, 30 Kwi 2012    Temat postu:

Zapytałem Kube, czy 9 odpowiada. Teraz czekamy Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Radziu
Weteran Gwardii



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Twierdza Wrocław

 Post Wysłany: Wto 12:25, 01 Maj 2012    Temat postu:

Panowie ja też muszę skorygować plany. Jeśli turniej będzie 9 czerwca to będę ale 2 niestety muszę sobie odpuścić..

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 8:04, 02 Maj 2012    Temat postu:

7 czerwca jest Boże Ciało, więc wolne od pracy. Nie wiem jak Wy. ale ja przeważnie biorę w takim przypadku wolny piątek i robię sobie długi weekend.
Więc ten 9.06 to chyba nie będzie najlepszy termin;)
A co powiecie na 16.06?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Czw 13:17, 03 Maj 2012    Temat postu:

W sumie ten 16 nie jest złym terminem, tylko, że ja nie będę mógł grać... hmm... dobra, bez kombinacji. Bo zawsze coś będzie, lub ktoś nie będzie mógł... zróbmy ankietę. Czy 02/09/16? Tam, gdzie będzie najwięcej wybieramy. Ankieta jest na górze...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Natibak dnia Czw 13:21, 03 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Blaesus
Inkwizytor



Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Wto 15:41, 08 Maj 2012    Temat postu:

Hej Synu,

No i co z tym terminem?

Mam pomysł na scenariusze. Nie będą za bardzo modyfikowały gry a dodadzą trochę zabawy.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Natibak
Weteran Sierżant



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Badlands

 Post Wysłany: Czw 20:54, 10 Maj 2012    Temat postu:

Juwenalia, Juwenalia... no dobra, wysiadłem po pochodzie, więc nie cwaniaczę. Kube powiedział, że mamy wybrać w miarę szybko termin, zatem wybieramy 16 VI, jako że najwięcej osób. Ja nie gwarantuję, że będę na całym turnieju. Zanim napiszę do Kubego. Napiszcie mi kto będzie 16 ok?

1. Ja


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Azz
Komisarz



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 7:22, 11 Maj 2012    Temat postu:

Ja powinienem byc rowniez a ze mna i Radek (mozliwe ze Marcin i Piekny)

Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jwmorte
Weteran Gwardii



Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 9:57, 11 Maj 2012    Temat postu:

16 ja też powinienem się stawić.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Terminarze » Stalkers of Forgotten Crossroads 16 VI
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group