| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
				
				
				
					| Autor | 
					Wiadomość | 
				
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 18:59, 17 Gru 2009    Temat postu: Zasady | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     kilka istot odwiedzających to forum nie zna wszystkich zasad i mają wątpliwości i pytania   
 
 
mianowicie, w rulebook'u jest napisane, że można kupić ulepszenia do rydwanów zgodnie z zapiską w kodeksach np. dodatkowe stworzenia zaprzęgowe albo dodatkowy wojownik na rydwanie. U mnie w kodeksie nie ma takiej informacji, znaczy to że nie mogę ulepszyć rydwanu?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    | 
        | 
         | 
    
				
					
					   Alzaw 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 27 Sty 2009 
    					   Posty: 93 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 19:36, 17 Gru 2009    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Tak wiec istoto odwiedzająca to forum   możesz dokupywać różne ulepszenia do rydwanów tylko i wyłącznie jeżeli są one wyszczególnione w army booku do twojej armii z tego co na szybko kojarzę taką możliwość mają tylko golińskie rydwany w O&G ale jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 21:17, 17 Gru 2009    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     to trochę kicha, albowiem rydwan mrocznych elfów sam w sobie nie jest zbyt potężny:(
 
 
jeśli jednostka w reakcji "stać i strzelać" nie zdołała przerwać szarży to jakie dostaje minusy?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Kube 
					   
    					   Administrator 
    					   
  
    					   Dołączył: 25 Sty 2009 
    					   Posty: 381 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 23:11, 17 Gru 2009    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Zadnych, jednostka szarzujaca dochodzi i bedzie combat. A to co ustrzelisz to juz Twoje i nikt Ci tego nie zabierze  
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Sob 21:28, 02 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     jak wbijam się zwykłym odziałem tzn. bez magicznych broni w odział eterycznych przeciwników(np. duchy) to mogę ich pokonać w jakiś sposób?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   ChaosSpaceBunny 
					   
    					   Weteran Gwardii 
    					   
  
    					   Dołączył: 22 Mar 2009 
    					   Posty: 101 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: Wrocław
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Sob 23:44, 02 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Za pomocą Combat Resolution (szeregi i szmatka).
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Nie 12:41, 03 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     dziękuję
 
 
co to jest szmatka?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Blue 
					   
    					   Weteran Sierżant 
    					   
  
    					   Dołączył: 23 Paź 2009 
    					   Posty: 213 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: Zza sałaty!
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Nie 12:57, 03 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Szmatka czyli sztandar.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Pon 18:22, 11 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     jak atakuje z flanki na odział z jednym szeregiem(5 modeli) to mogę zabić cały odział czy tylko jednego?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Staś dnia Sob 19:43, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Kube 
					   
    					   Administrator 
    					   
  
    					   Dołączył: 25 Sty 2009 
    					   Posty: 381 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Wto 12:18, 12 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Mozesz zabic wszystko, ale ataki ida tylko od jednostek ktore sie stykaja z przeciwnikiem.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Grigori 
					   
    					   Rekrut 
    					   
  
    					   Dołączył: 28 Lis 2009 
    					   Posty: 27 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: tyle przemocy.....
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Nie 20:53, 17 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Mam problem zagłębiając się ostatnio w mój kodeks DE natrafiłem na Tome of Furion. Niestety ów przedmiot ma taka notkę "Tom Furiona obdarza właściciela 1 dodatkowym..." tutaj się zdanie urywa, nie wiem jakaś wada w druku ?? Na pewno ktoś z was wie co daje ten Tom Furiona za informacje będę wdzięczny  
 
 
 
 
PS. Napisałem tutaj żeby nie robić 1000 niepotrzebnych tematów.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   ChaosSpaceBunny 
					   
    					   Weteran Gwardii 
    					   
  
    					   Dołączył: 22 Mar 2009 
    					   Posty: 101 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: Wrocław
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Nie 22:23, 17 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Zaklęciem!
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Grigori 
					   
    					   Rekrut 
    					   
  
    					   Dołączył: 28 Lis 2009 
    					   Posty: 27 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: tyle przemocy.....
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Pon 0:15, 18 Sty 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     
 
	  | ChaosSpaceBunny napisał: | 
	 
	
	  | Zaklęciem! | 
	 
 
 Wielkie dzięki   
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   Staś 
					   
    					   Ogryn 
    					   
  
    					   Dołączył: 11 Gru 2009 
    					   Posty: 99 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: z Tarninowa
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Pią 19:16, 06 Sie 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Jak przeciwnika odział z bohaterem atakuje na mój odział z bohaterem, ja mam sztandar ASF, a On ma ASF od ścierwowozu i chcę się pojedynkować to czy oboje tracimy ASF? I czy wtedy On(za szarżę atakuje pierwszy)?
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					
					   SamboR 
					   
    					   Weteran Sierżant 
    					   
  
    					   Dołączył: 05 Sie 2009 
    					   Posty: 200 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  
    					   Skąd: Steinau an der Oder
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Sob 10:17, 07 Sie 2010    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Bijecie się po inicjatywie, skoro obaj macie ASF.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				
				
					  | 
				
				    
				
					 |