FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
STRATEGICON 14.11.2009r. Wrocław, turniej klasy Master
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Gry bitewne / Warhammer Fantasy Battle » STRATEGICON 14.11.2009r. Wrocław, turniej klasy Master
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alzaw
Ogryn



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Śro 16:38, 04 Lis 2009    Temat postu: STRATEGICON 14.11.2009r. Wrocław, turniej klasy Master

" Miasto Wrocław zaprasza na turniej klasy master STRATEGICON.

Termin: 14-15.11.2009r.
Start: godz. 9.00 w sobotę

Miejsce: Wrocław Szkoła Podstawowa nr 115 przy ulicy Kamiennej 99/101.

Format: BP
Punkty: 2x1350
Wejściówka: 30 złt od osoby

Nagrody: o wartości PONAD 1000 złt
Sponsorzy: niedlugo będą bannerki Wink

HARMONOGRAM TURNIEJU:

SOBOTA:
9.00-10.00 Zapisy
10.10 Start I bitwy
14.00 Koniec I bitwy
14.10 Start II bitwy
17.30 Koniec drugiej bitwy
17.40 Start III bitwy
----- Jak gracze zgłoszą chęć to mogą grać do rana

NIEDZIELA:
9.00 Start IV bitwy
12.30 Koniec IV bitwy
12.40 Start V bitwy
15.30 Koniec V bitwy
16.00 Ogłoszenie wyników

REGULAMIN:
-BP [link widoczny dla zalogowanych] (0-3 latacze na SOJUSZ)
-Nie mozna wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza: BoCh, Eshin i Errantry War
-GRAMY KODEKSEM SKAVENÓW Z 6 EDYCJI
-Dopuszczony Ironskin Tribe u Ogrów
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Można wynająć jednostki Dogs of War
-Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW, ale głównym wyznacznikiem są uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
- WYMAGANE jest kulturalne zachowanie- za lecące KUR\|/Y podczas turnieju, tudzież inne przekleństwa powyżej linii dobrego smaku (rozumiem, ze komuś wymknie się raz... ale jak używa przekleństw zamiennie z przecinkami... -.-) będą przyznawane karniaki, a w skrajnych przypadkach delikwent będzie proszony o opuszczenie lokalu.
-Sędzia ma zawsze rację
-Sędzia ma prawo wlepiać punkty karne za każde 5 minut przekroczonego czasu oddania kart zgłoszeniowych!
-Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.
-Progi punktowe liczymy co 250 punktów- wszelkie bonusy (ćwiartki, generałowie, sztandary i inne) są liczone po 100 punktów (tak, za 2 generałów +200)
-Na stołach będą przyklejone mapki według których będą ustawione tereny
-Bez proxów i tylko w pełni pomalowana armia. Gracze nie przestrzegający tego zapisku na starcie kulają 10d6 karniaków

Sędziowie:
-Piotr ,,Morrok" Otlewski (Główny)
-Maciej ,,Szarańcza" Szawica (Z-ca)
-Tomasz ,,Malal" Hądzlik (Liniowy)
-Andrzej ,,Maryś" Rodziewicz (Liniowy)
-Jerzy "Bałagan" Filipek (Techniczny)
-Łukasz ,,Kalcior" Zimny (Techniczny)


KOMPOZYCJA ARMII
Oprócz BP:
-4 herosów na team (jedna drużyna może mieć 3 herosów, druga 1) Każdy sojusz MUSI posiadać 2 generałów.
-1 obowiązkowy BSB na sojusz
-ograniczenia magiczne- 10 kostek
-2 różne armie po 1350 pts, lub jedna na 2700 pts (bez lorda). Możliwość gry samemu lub we dwie osoby (czyli razem 4 różne opcje)

DODATKOWE ZASADY DLA SOJUSZÓW
-kostki armijne są WSPÓLNE
-nie ma panik od sojuszniczych oddziałów
-Czary, bonusy, bound spelle rzucane przez oddziały, charakterów mogą być wykorzystywane tylko przez macierzystą armię (Cauldron of Blood działa tylko na DE, EoTG na Lizardmen, przerzuty z Lore of Heaven są do wykorzystania tylko przez armię, do której należał mag rzucający dany czar, itd., etc.)
-Spell Dices generowane przez przedmioty, sztandary, magów mogą być wykorzystywane tylko przez armię macierzystą (Tyczy się wszystkich przedmiotów dodających kostki do wspólnej puli, np: akumulator skaveński, Banner of Sorcery i innych)
-Bohaterowie, bądź inne jednostki mogą dołączać się tylko do armii macierzystej (Dla przykładu:Skink BSB z lancą na Stegadonie nie moze się dołączyć do oddziału Black Knightów z regenką )

Scenariusze:

1 bitwa: Pitched battle


2 bitwa: "Too Much Warpbeer" w związku z niedawnymi przygodami jednego z organizatorów na poprzednim masterze, prezentuję ten oto scenariusz:
Na środku stołu ustawiamy marker, który symbolizuje ochroniarza, który nie chce sprzedać piwa, mimo że minęła 1 minuta od zamknięcia baru. Waszym zadaniem jest pokonanie ochroniarza w walce (Najlepiej w pojedynku!), aby zdobyć zapasy piwa, dzięki którym otrzymacie na koniec bitwy 200 małych punktów. Ładunek raz zdobyty może zostać odbity przez przeciwnika na tych samych zasadach jak się zdobywa sztandary, z tą różnicą, że nie ginie nagle w środku walki- zawsze w jakiejś dziwnej sytuacji marker zostanie na stole, dalej możliwy do zdobycia. Ochroniarz który zginie nie będąc w walce (tzn, z czarów, ze strzelania etc) ginie normalnie, ale rozbija też zapasy piwa, przez co nie można zdobyć dodatkowych punktów.

OCHRONIARZ:
M--
WS-2
BS--
S-5
T-5
W-3
I-3
A-3
Ld-7

Unbreakable, Cannot Move, Stupid Fighter (jeżeli ochroniarz znajduje się w walce, to rzuca za niego przeciwnik. Na początku każdego combatu musi zdać test głupoty inaczej w ogóle nie atakuje), Dodge (Ward na 5+).
Oby wam lepiej poszło niż Morrokowi w Poznaniu!

3 bitwa: "Life is Cheap"- wszystkie armie zyskują zasadę z 6 ed. skaveńskiego armybooka "Life is Cheap" Pozwala ona strzelać do combatów, w których znajdują się sojusznicy lub jednostki armii macierzystej. Zasada działa następująco: Musisz mieć normalny Line Of Sight do pierwotnego celu. Po normalnym rozstrzygnięciu strzału losuje się: na 4+ pierwotny cel został trafiony, na wyniku 1,2,3 zostaly trafione inne jednostki biorące udział w walce, między którymi pozostałe strzały się rozlosowuje. W wypadku maszyn obrywają te jednostki, które normalnie zostały przykryte template'm, lub trafione kulą, etc.


4 bitwa: "Warpstone Gear" Dzięki temu scenariuszowi dostępne są następujące bonusy (można wybrać TYLKO jeden):
-wybrany mag dostaje możliwość korzystania ze Skaven Lore (na turnieju będą dostępne tabelki z tym lorem) oraz jeden Warpstone Token, który działa jak Power Stone (ale dodaje tylko jedną kostkę) a na wyniku "1" mag zadaje sobie ranę bez żadnych save'ów
-wybrany oddział dostaje +1 do dystansu "Flee" oraz "Warpstone Weapons", które są zwykłym hand weaponem, ale posiadają magiczne ataki.
-wybrany character, który nie jest magiem daje oddziałowi, w którym akualnie się znajduje bonus do leadershipa w postaci ilości szeregów jaki w danej chwili posiadają (max. 10). Dodatkowo heros dostaje jeden Warplock Pistol (pistol, zasięg 10", S5 armour piercing, magiczny strzał, "reliable"-gdy na "hit" wylosuje się wartość "1", to rzuca się jeszcze raz. jeżeli wynik się powtórzy ('1"), to strzał został wykonany w stopę (czytaj posiadacz sam się postrzelił))


5 bitwa: Pitched battle
Ocena malowania: (0-15pts)

Jakość malowania (0-6):
0 pts -Krótko mówiąc żenada- 3 kolory nawalone na odwal się
1 pts-Trochę lepiej jak w poprzednim przykładzie, ale zawsze mogło być lepiej, prawda?
2 pts-Kolorki nałożone nawet starannie, ale pozostawiają wiele do życzenia
3 pts-Tabletop- figurki są pomalowane starannie, bez większych fajerwerków. Ot, po prostu pomalowana armia.
4 pts- To już progi dla armii, które wyglądają ciekawie, widać trochę włożonej pracy, ale dla wprawnego oka sędziego zawsze znajdzie się jakaś niedoróbka
5 pts- Noooo... Tu już była praca, figurki prezentują się naprawdę ciekawie, schemat kolorystyczny armii jest zachowany, przeciwnicy mogą pozazdrościć takiej armii
6 pts- Sędzia został zmiażdżony i musiał rzucić na test LD, inaczej dostaje Stupidity. Armia jest wspaniale pomalowana, bez żadnego zastrzeżenia. Istne cudo!

Konwersje (0-3):
0 pts- Konwulsje, albo ich brak
1 pts- Pojedyńcze konwersje
2 pts- Ważniejsze modele w armii wyróżniają się, w jakiś sposób są unikatowe, a oprócz tego jest kilka ciekawych i dobrze wykonanych konwersji
3 pts- Konwersje przyprawiają o zawrót głowy i stanowią ponad 90% armii

Podstawki (0-3)
0 pts- Niezrobione podstawki, połamane...
1 pts- podstawki zrobione, ale są zaniedbane (podrapane, posypki wylewaja się na krawędzie...)
2 pts- Podstawki wymodelowane, cała armia "stoi" na jednym schemacie
3 pts- NIESTANDARDOWE podstawki, które wymagały wiele pracy i wysiłku posiadacza, a do tego nadają armii niepowtarzalny urok

WYSIWYG (What You See Is What You Get)(0-2):
0 pts- brak
1 pts- oddziały mają WYSIWYG
+1pts jeżeli herosi tez posiadają pełen WYSIWYG

WoW (0-1)
Ten punkt przyznaje sędzia gdy armia naprawdę wyróżnia się na tle innych

+2 punkty za posiadanie kostek, miarki, armybooka swojej armii, czytelnej rozpiski. Za brak rozpiski, albo za posiadanie nieczytelnej rozpiski, z której nic nie można odczytać d3 karniaków

Test wiedzy będzie przeprowadzony podczas turnieju i będzie można zgarnąć za niego do 10 punktów (0-10)

Test wiedzy, malowanie będzie przeprowadzane osobno dla każdej armii, po czym będzie liczona średnia arytmetyczna dla sojuszu

Razem do zdobycia:
100 pts z bitew
15 za malowanie
10 za test
2 za czytelną rozpiskę na turnieju i przygotowanie do gry
3 za przysłanie rozpiski
co daje razem: 130 punktów

INFORMACJE O NOCLEGU I MIEJSCU
Jako, że szkoła jest świeżo po remoncie:
Na miejscu są dostępne prysznice i toalety.
Bedzie jeden lokal z pizzą, który nam zasadzi rabat 10%- na tunieju będą ogłoszenia z ich numerem,i to będzie nasze jedzenie
Nocleg z soboty na niedzielę jest zapewniony w salach lekcyjnych szkoły. Prosiłbym o przygotowanie się (śpiwory i karimaty)
WAZNE
Jest dostępnych 21 miejsc w akademiku (czyste posciele i lozka) dla wygodnych. Udalo nam sie wynegocjowac cenę 30 złt za nocleg z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę. INNEJ opcji nie ma, chyba ze na wlasną rękę.
Dlatego prosilbym na gg 2622826 juz teraz mi pisac kto się pisze na tą opcję (przypominam, zeby potem nie bylo pytan- nocleg obejmuje dwa dni- z piatku na sobote i z soboty na niedziele za 30 złt razem i tylko taka opcja jet mozliwa, nie mozna nocowac niestety za 15 złt czy 20 złt w jedną noc ;/)

2-gie WAZNE
Proszę mi dać znać (na gg 2622826) kto jes zainteresowany wyjściem na piwko z soboty na niedzielę- jeżeli uzbiera się dużo osób to zamówię dla nas osobny lokal, albo jakąś mniejszą rezerwację zeby byly miejsca siedzące Wink


Zgłoszenia proszę wysyłać na adres mailowy [link widoczny dla zalogowanych] razem z rozpiskami (w formacie .html lub .txt) i swoimi ID ze strony [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 11.11.2009 r. do godziny 24.00, rozpiski wysłane po tej godzinie nie podlegaja punktacji.
Za przysłanie rozpiski z pelnymi imionami i nazwiskami, ID oraz poprawną rozpiską armii +3 pts!

Wszelkie pytania proszę kierować na gg 2622826 lub tutaj..."

Więcej informacji [link widoczny dla zalogowanych]

Kto planuje sie wybrać poza mną i olkiem??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alzaw dnia Śro 16:39, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Gry bitewne / Warhammer Fantasy Battle » STRATEGICON 14.11.2009r. Wrocław, turniej klasy Master
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group