FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Rozpiski na 1500 pkt
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Gry bitewne / Warhammer 40.000 » Rozpiski na 1500 pkt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irmahil
Weteran Gwardii



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 9:10, 17 Maj 2009    Temat postu: Rozpiski na 1500 pkt

Z uwagi na to ,ze graliśmy w turnieju na nieco większe punkty, może zaprezentuje coś czym zdobyłem 2 Miejsce w Turnieju i proponuje abyście umieścili tez propozycje swoich rozpisek , a Ci co grali w Turnieju w Zamku pochwalili się tym co wzięli.

Oto moja rozpiska na 1500



HQ
Druż dow. kompanią (50)
Col. Straken (95), 2 x melta (20),miotacz(5), chimera (55) 225 pkt.

Elite

Marbo 65 pkt.

Troopsy
Druż. dow. plutonu (30)
plasma x2 (30), miotacz(5) 65 pkt

druż. piechoty 50 pkt

druż. piechoty 50 pkt

Weterani (70)
2 razy melta (20), miotacz (5), chimera (55) 150 pkt.

Weterani (70)
2 razy melta (20), miotacz (5), chimera (55) 150 pkt.

druz. karnego legionu 80 pkt.


Fast

Hellhound 130 pkt

Bane Wolf 130 pkt


Heavy

LS Demolisher (165)
Sponson Plazma (40) 205 pkt.


LS Punisher (180)
sponson HB (20) 200 pkt


Łącznie 1500 pkt.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sir BUBU
Rekrut



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Nie 10:01, 17 Maj 2009    Temat postu:

Space Marines 1500pkt

HQ:
Vulcan-190

Troops:
2x 10x Tactical Marines+ power fist+flamer+missile launcher+rhino - 2x230pkt

Elite:
10x Stenguards+ 2x heavy flamer+ 8xcombi melta – drop pod- 345pkt

Heavy Support:
10x Devastators + 2x lascannon+ plasma cannon - 265pkt

Fast Attack:
10x Assault Marines + thunder hammer + 2x flamer - 240pkt

Suma: 1500pkt

Moja rozpiska z turnieju.

Od razu mówię, że na tyrki była po prostu genialna. W pierwszej turze udało mi się zdjąć Carnifexa i latającego Hive Tyranta. Ogólnie w tym przypadku przeciwnik dał mi walkowera w czwartej turze....

Z eldarami było gorzej. Przeciwnik wiedział że musi okrążyć swoje najważniejsze jednostki tak bym nie zabił ich za pomocą stenguardów w 1 turze. Do tego edarzy mają obrzydliwe placki z ap3, które na dodatek zdejmują covery. Moi zakonnicy zdziesiątkowani w pierwszej turze, ale za to w następnych Vulcan zabił Eldrada i Fire dragonów, a cala reszta ubiła Arlekinów, za pomocą flamerów i bolców.

Z Gwardią to się nieźle zdziwiłem, bo myślałem, że gdy uziemię Punishera i Benewolfa to bedę miał spokój. Niestety masa melt, i lasgunów była straszna w ostatniej turze, i zamiast wielkiego zwycięstwa miałem sromotną przegraną. Ludzie pamiętajcie!!! Musicie także rozwalać chimery. Tak by ze środka wypadło nadzienie, i szybko padło martwe. W innych przypadkach będziecie mieli niespodziankę w ostatniej turze...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
olomaster
Ogryn



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Legnica

 Post Wysłany: Nie 14:26, 17 Maj 2009    Temat postu:

Zaproponował by ktoś jakąś ciekawą rozpiskę dla orków?? Zależałoby mi na tym aby był tam big mek z shokk attack gunem i dużo chłopaków na motorach Razz. Zaproponuje ktoś ?? Z góry dziekuje
pozdr. Olomaster


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irmahil
Weteran Gwardii



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 17:50, 17 Maj 2009    Temat postu:

To akurat nie mój pomysł na rozpiskę , ale zerknij na takie cuś.



Horda Zmechanizowana 1500 Pts - Orks Army

11 Ork Boyz (Troops) @ 157 Pts
Slugga (x11); Choppa (x11)
1 Nob @ [46] Pts
Power Klaw (x1); Slugga (x1)
Bosspole [5]
1 Trukk @ [45] Pts
Big Shoota (x1)
Red Paint Job [5]
Reinforced Ram [5]

11 Ork Boyz (Troops) @ 157 Pts
Slugga (x11); Choppa (x11)
1 Nob @ [46] Pts
Power Klaw (x1); Slugga (x1)
Bosspole [5]
1 Trukk @ [45] Pts
Big Shoota (x1)
Red Paint Job [5]
Reinforced Ram [5]

11 Ork Boyz (Troops) @ 167 Pts
Shoota (x10); Rokkit Launcha (x1)
1 Nob @ [46] Pts
Power Klaw (x1); Slugga (x1)
Bosspole [5]
1 Trukk @ [45] Pts
Big Shoota (x1)
Red Paint Job [5]
Reinforced Ram [5]

11 Ork Boyz (Troops) @ 167 Pts
Shoota (x10); Rokkit Launcha (x1)
1 Nob @ [46] Pts
Power Klaw (x1); Slugga (x1)
Bosspole [5]
1 Trukk @ [45] Pts
Big Shoota (x1)
Red Paint Job [5]
Reinforced Ram [5]

11 Ork Boyz (Troops) @ 167 Pts
Shoota (x10); Rokkit Launcha (x1)
1 Nob @ [46] Pts
Power Klaw (x1); Slugga (x1)
Bosspole [5]
1 Trukk @ [45] Pts
Big Shoota (x1)
Red Paint Job [5]
Reinforced Ram [5]

1 Battlewagon (Heavy Support) @ 140 Pts
Big Shoota (x1)
Armour Plates [10]
Grot Riggers [5]
Deff Rolla [20]
Red Paint Job [5]
Grabbin' Klaw [5]

19 Ork Boyz (Troops) @ 124 Pts
Shoota (x18); Rokkit Launcha (x1)

1 Big Mek (HQ) @ 145 Pts
Power Klaw (x1); Kustom Force Field
'Eavy Armour [5]
#Mek's Tools [0]
Bosspole [5]
Cybork Body [10]
Attack Squig [15]

1 Deffkoptas (Fast Attack) @ 70 Pts
Buzzsaw (x1); Twin-linked Rokkit Launcha (x1); Choppa (x1)

1 Deffkoptas (Fast Attack) @ 70 Pts
Buzzsaw (x1); Twin-linked Rokkit Launcha (x1); Choppa (x1)

1 Deffkoptas (Fast Attack) @ 70 Pts
Buzzsaw (x1); Twin-linked Rokkit Launcha (x1); Choppa (x1)

3 Big Gunz (Heavy Support) @ 66 Pts
Kannon

6 Grot Krew (Gretchin) @ [24] Pts
Ammo Runt (x2)

Models in Army: 98


Total Army Cost: 1500


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irmahil dnia Nie 18:17, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irmahil
Weteran Gwardii



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 17:55, 17 Maj 2009    Temat postu:

i jeszcze jedna opcja Orkowa ( kombinujcie sami )


HQ

Warboss Krachmiazga (motorek, cybork body, power klaw, attack squig, skorcha) - 155 pkt

Big Mek Orkimedes (KFF, 'eavy armour, 3 groty) - 105 pkt

TROOPS

Nobz (5 Gości, jeden ulepszony na doktorka, motory, cybork body; Waaagh! banner, bosspole, skorchax1, slugga/choppa x1, 2x power klaw) - 320 pkt

Shoota Boyz (20 chłopaków, 1 ulepszony na Noba, bosspole; w oddziale 2x Big Shoota) - 145 pkt

Shoota Boyz (20 chłopaków, 1 ulepszony na Noba, bosspole; w oddziale 2x Big Shoota) - 145 pkt

Slugga Boyz (12 chłopaków, 1 ulepszony na Noba, bosspole, 'eavy armour, power klaw) - 107 pkt

Dedicated Trukk (farba, riggersi, ram) - 50 pkt

Deff Dread (2 x Big Shoota, riggersi, armour plates) - 100 pkt

FAST ATTACK

Warbuggie w trybie Skorcha - 40 pkt

HEAVY SUPPORT

Big Gunz ( 3xLobba) - 75 pkt

Killa Kans (3 Kany, 3x Big Shoota ) - 120 pkt

Killa Kans (3 Kany, 3x Grotzooka) - 135 pkt

RAZEM: 1497 pkt


to przykłady i pomysły ludzi którzy graja Orkami poczytajcie i pokombinujcie neico Smile MIŁEJ ZABAWY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irmahil dnia Nie 18:15, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
olomaster
Ogryn



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Legnica

 Post Wysłany: Nie 20:11, 17 Maj 2009    Temat postu:

można mieć dwa identyczne HQ w rozpie??-tak tylko sie ogolnie pytam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ChaosSpaceBunny
Weteran Gwardii



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Nie 20:22, 17 Maj 2009    Temat postu:

Można, o ile nie mają napisane 0-1

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snandalf
Weteran Gwardii



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Pierwszy warchoł Rzeczypospolitej

 Post Wysłany: Pon 19:55, 18 Maj 2009    Temat postu:

HQ
Warboss mega armour cybork body bosspole attack squig - 130

Big mek eavy armour kustom force field i power klaw - 115

Elits

3 Mega Nobzy z kombi skrochami - 135

Lootas 5 - 75
Lootas 5 - 75

Troops

Ork boyz 15 shoota i big shoota
nob eavy armour i bosspole - 115

Ork boyz 20
nob bosspole - 135

Ork boyz 25 big shoota
Nob eavy armour bosspole - 175

Nobz 4 + pain boy 4 eavy armour 2 big chopy cybork bodies - 160

Fast Attack
Warbuggi 3 - 90
Deffkoptas TL rokit lunchy 3 - 135

Heavy Support
Big Gunz 3 looba - 75

Big gunz 3 kannon 10 grotów operatorów i runthed -82

Razem 1500 pkt

A teraz ocena rozpy

Największy debilizm .... brak power klawów. Można było jeszcze meka z KFF zastąpić na meka z SAG'iem chociaż kampienie się w strefie rozstawienia z coverem 4+ było złośliwym zagraniem Razz zwłaszcza ze było tam około 20 modeli Very Happy

Bardzo fajnie działał warbos z mega armed nobzami przez 3 tury ściągał na siebie cały ostrzał dając wytchnienia reszcie armii a statystycznie w 4 nie wiem czemu całość od ręki mi gineła.

Wielkim plusem mojej armii była duża ilość jednostek punktujących w szczególności jak tłukłem się z necronami Very Happy (2 scoringi vs 4 Razz z czego mnie było 65 typa a jego ledwo 20) dobrym pomysłem jest też branie kilku oddziałów grotów do uzupełnienia 6 troopsów. Przeciwnicy często je ignorują. Bardzo fajnie działają również loby na mięsne odziały wroga. w Dwie tury zjadłem nimi odział eldarów lub w następnej batali necronów. Jednak 3 małe placki obok siebie robią swoje.

Reszta jakoś specialnie nie błyszczała powiem że robiła co robić miała - deffkopty ginąć z pojazdem orkasy zalewać inne odziały itp.

Tylko dziwny problem miałem kiedy w ostatniej bitwie musiałem biec lotasami do tyrków. bardzo na tym straciłem.

Czemu tak daleko w statystykach?
Po pierwsze brak klawów
pod drugie bardzo złe żuty (na 5 kostkach 4 jedynki i jedna trójka)
po trzecie brak doświadczenia w tego typu zabawach


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irmahil
Weteran Gwardii



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 20:34, 18 Maj 2009    Temat postu:

Nie najgorzej . Ogólnie clowy to konieczność, a w obecnych czasach jednostki punktujące to podstawa. Że tak zapytam co byś w niej zmienił , aby było lepiej wg. Ciebie ?
Doświadczenia nabędziesz im więcej grania z różnymi graczami tym lepiej. Ale ogólnie nie traktuj Orków jako strzelających to tylko dodatek do nich bs 2 i trafiane na 5 nie zapewni Ci zwycięstwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irmahil dnia Pon 21:02, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sir BUBU
Rekrut



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Pon 22:03, 18 Maj 2009    Temat postu:

Powiem tak... YYYY!!!! W życiu nie widziałem takiej rozpy w orkach.

Po pierwsze "KLAWY!!!" na troopsie, po drugie "KLAWY!!!" na koptach (można olać rakietnice, po trzecie "KLAWY!!!" na nobach. ... Ale na szczęście zauważyłeś to.

Lecimy dalej. Czym przetransportujesz noby?? I jedne i drugie. (Lepiej się zdecydować na jedną opcje nobów)(zalecam również kupić, lub zrobić battlewagon).
Dlaczego podzieliłeś lootasów?? Przecież oni i tak mizernie trafiają( ogólnie są super, ale nie w tak małej liczbie). W tak małej liczbie giną , lub uciekają od zwykłego trafienia z placka z missile luncher. Musisz również pamiętać, że jeden kill point to nie dwa kill pointy (a 200 pkt to nie 400pkt , jeśli chodzi o turniej).
Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę warbuggi w rozpisce... Tak samo Big gunz.
No i oczywiście, jak bierzesz Meka to tylko w jednym przypadku by wziąć shock attack guna ( nie ma to jak landek lub monolit wciagnięty do warpu).

A i pamiętaj , czym więcej chłopaków w oddziale tym lepiej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sir BUBU dnia Pon 22:12, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snandalf
Weteran Gwardii



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Pierwszy warchoł Rzeczypospolitej

 Post Wysłany: Wto 18:52, 19 Maj 2009    Temat postu:

taktyka bugami jest dość specyficzna. One dosłownie mają mi dać tylko covera na armii a cover 4+ za 90 pkt - mmmmiodzio jadą stają w strategicznym miejscu wybuchają i piękny coverek Razz (sprawdzona)

Nie wiem czemu gracze orkowi nie lubią big gunzów od początku je stosuje i od początku są jedynym odziałem który robi u mnie to co ma robić

Co mi przeniesie noby w boyzach? boyzy z coverem 4+ lub 5+ (chyba zrozumiesz o co mi chodzi Razz)

Czemu podzieliłem lootasy pytasz - szczerze? nie wiem główną ideą była możliwość strzelania do dwóch celów chociaż nawet się sprawdziła - mogło być lepiej i zgadzam się z tobą że to kolejny z debilizmów

Nobom w osobnym oddziale nie dałem klawów bo to kosmiczne pkt się robiły a i tak one miały kusić przeciwnika by do nich strzelał Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sir BUBU
Rekrut



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Wto 19:51, 19 Maj 2009    Temat postu:

Do dawania covera własnym jednostkom zalecam grotów. Jak coś rozciągasz linie od jednej strony stołu do drugiej. Do tego w tym oddziale masz kolesi którzy ranią przeciwników na 2+ niezależnie od wytrzymałości, więc jest zawsze czym zabić jakiegoś Nightbringera lub inne dziadostwo z 8T.
Możesz też pomyśleć o oddziałach Kill-kanów. Tanie, zasłania armie, a do boli przeciwnika jak dojdzie do walki wręcz.

Tak jak mówiłem zdecyduj się na jeden oddział nobów . Wrzuć ich wymaksowanych (każdy z inną bronią) z Warbossem do Battlewagona. Będziesz miał siłę przełamującą każdy front.

Jeśli chodzi o warbuggi , to zainwestuj w ciężarówki lub w inne pojazdy. Lepiej jest podrzucić chłopaków , lub pobić kogoś kill-kanem....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irmahil
Weteran Gwardii



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 21:10, 19 Maj 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


sorki ze w tym temacie , ale wyraża podziw nad kodeksem SM Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Sir BUBU
Rekrut



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Wto 22:24, 19 Maj 2009    Temat postu:

Stare... Ale prawdziwe. Na dobrą sprawę w z marines zrobili chaośników. Czyli codex z jedną (może dwoma) działającymi rozpami. Tak zwane uniki ze swymi zasadami specjalnymi , są przy zasadach dobieranych dla zakonów z poprzedniej edycji, jakimś kawałem.
Na dobrą sprawę kiedyś można było stworzyć unikatowy zakon, a teraz można dodać unikatową jednostkę do Ultramarines.
Następnej rzeczy której nie rozumiem, to obniżenie statystyk libry i kapelana. Inną rzeczą jest brak w nowy sprzęcie dla zwykłych marines close combat weapon, przez co nie mają szans w walce wręcz z orkami i chaośnickimi marinsami (wiem wiem, nie mają tylu zasad , ale do cholery , po co mi zasady , jak i tak zginę zalany ilością ataków). Co tam jeszcze mogę pozrzędzić ... O wiem. Głupota związana z bronią specjalną, którą mogę wziąć dopiero od 10 kolesi. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy po co mi naraz np taki flamer i heavy bolter?? Jedno służy do walki na krótki dystans, a drugie na długi. No dobra powinienem dzielić oddziały na połówki. Tylko po co?? Żeby szybciej spadały ze stołu?? Żeby więcej KP kosztowały?? Żeby grać bardziej taktycznie (tak w szczególności w przeliczniku 5 do 1 i cały stół zielony...)??
Do tego jeszcze do kodeksu powrzucali masę rzeczy, których nie da się używać, np.:
-Legion of the Damned( drogie z masą zasad, a na dobrą sprawę takie same jak zwykły taktyczny, a do tego najdroższy heavy flamer w historii 40k)
-Venguards(po co im zasada szarży po deep striku , skoro plecaki muszą sobie kupować, po czym kosztują drożej od stenguardów w drop podzie, do tego mają staty prawie jak zwykli marynarze)
-Thunderfire cannon (czyli broń jednorazowego użytku, ale tylko wtedy gdy masz pierwszą ture)
-Techmarine ( taki lepszy droższy sierżant, który zajmuje slot elit)
-Serwitorzy (niech ktoś mi powie po co oni są, gdyby można ich było wykupić dla Thunderfire cannon to można by było ich używać jako woundy dla Techmarina obsługującego działo)
-Command squad ( czyli drogie woundy dla bohatera, a do tego bezczelny aptekarz nie chce dawać feel no pain Kapitanowi i innym indepom)
-Dretnot Veneryk( tyle pkt za jeden mały przerzut, do tego ma tylko 12 pancerza [ARGH!!!])
- niektóre Unique( np. dzięki Chronusowi można stworzyć predatora o wartości land raidera, tylko po co??)

No to na razie tyle powodów dlaczego ten Marine trzyma się za głowę, jak coś mam jeszcze długą listę innych minusów...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
bartuś-kubuś-chaos
Ogryn



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Legnica

 Post Wysłany: Pon 20:07, 19 Paź 2009    Temat postu:

a ja bym poprosil o jakas fajna rozpiche dla chaosu na 1500 pkt. z gory dzieki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.sklepfeniks.fora.pl Strona Główna » Gry bitewne / Warhammer 40.000 » Rozpiski na 1500 pkt
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group